رنگ و لمینیت

■ لمنیت پنجره چیست ؟

لیمینت به روکش های نازک و انعطاف پذیری از مواد پلی وینیل کلراید یا همان pvc گفته میشود که با توجه به قابلیت تولید در طیف های مختلف رنگی به عنوان یک لایه تزئینی به روی سطوحی نظیر چوب و یا pvc استفاده میشود. لمینیت ها را میتوان به راحتی و با استفاده یک چسب قوی و یک فرایند پرس ساده به روی سطح مورد نظر چسباند.

■ فویل یا روکش لمینیت پروفیل پنحره چه ضخامتی دارد ؟

ضخامت فویل یا روکش لمینیت مخصوص پروفیل های upvc ضخامتی بین 0.5 تا 0.6 میلمیتر دارند

■ روکش لمینیت با چه روشی به روی پروفیل های چسبانده میشود ؟

عملیات اتصال فویل لمینیت به روی سطوح پروفیل های وین تک، طی عملیات خاص و حساسی و با استفاده از مواد چسبنده ساخت کشور آلمان انجام میشود. هلدینگ و پتروشیمی هنکل آلمان به عنوان شرکت تامین کننده مواد چسبنده، تجربه دیرینه و طولانی مدتی در تولید این مواد در دنیا دارد.

■ دوام و ماندگاری پنجره های لمینیت در برابر آفتاب و نور خورشید چگونه است ؟

فویل های لمینیت مورد استفاده در کارخانه وین تک همواره از معتبرترین شرکت های اروپایی تامین میشود. تخصص اصلی این شرکت ها تولید روکش های رنگی با ماندگاری بالا در برابر اشعه uv میباشد. علاوه بر آن میزان چسبندگی فیلم های لمینیت به روی پروفیل ها به طور مستمر توسط تجهیزات آزمایشگاهی تست و کنترل میشود. از این رو پنجره های لمینیت شرکت وین تک حتی در سخت ترین شرایط آب هوایی نیز دوام و کارایی بسیار مناسبی دارند.

■ آیا می توانیم پنجره های دوجداره UPVC را رنگ آمیزی نمائیم ؟

صرفا در صورت استفاده از رنگ های پایه آب و مخصوص پروفیل UPVC میتوانیم از رنگ برای پنجره های دوجداره استفاده کنیم

■ لمینیت های پروفیل وین تک شامل چه رنگهایی میباشد ؟

تنوع رنگ پروفیل های پنجره وین تک در رنگهای بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد

■ تنوع محصول در پروفیل های لمینیت وین تک به چه شکلی است ؟

در تمام سری محصولات تولیدی وین تک میتواید پروفیل های لمینیت را در قالب دورو لمینیت، بیرون لمینیت و داخل لمینیت داشته باشید

■ نظافت پنجره های لمینیت چگونه است ؟

زبری سطح پروفیل های لمینیت وین تک با الهام از طرح چوب طبیعی انجام شده که علاوه بر زیبایی دوچندان کمترین میزان از ذرات و آلودگی ها را به خود جذب می کند. در صورت جذب ذرات گرد و خاک و آلودگی های شهری، جرم ایجاد شده به راحتی توسط مواد شوینده رایج خانگی تمیز می شوند.