قیمت پنجره دوجداره وین تک در سال 1402:

قیمت پنجره دوجداره وین تک در سال 1402 و نحوه آنالیز قیمت، موضوعی که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. شاید شما هم ار آن دسته از افرادی باشید که قصد خرید و استعلام قیمت پنجره دوجداره وین تک را برای خانه یا محل کار خود داشته باشید اما در استعلام قیمت های انجام شده از تولیدکنندگان پنجره های دوجداره با قیمت های مختلفی و متفاوتی روبرو شده اید که علاوه بر سردرگمی، انتخاب درست یک پنجره دوجداره استاندارد را برای شما با دشواری مواجه کرده است. در این مقاله از یو پی وی سی کالا علاوه بر آنالیز قیمت پنجره وین تک قصد داریم، با روند و چگونگی محاسبه قیمت آشنایی بیشتری نیز داشته باشیم.

 پنجره دوجداره وین تک

کارخانه وین تک در ایران در سال 1389 و با سرمایه گذاری بخش داخلی و خارجی تاسیس و در حال حاضر به عنوان پیشرفته ترین و بزرگ ترین کارخانه تولید پروفیل های UPVC در کشور بشمار می رود. وین تک با بهره مندی از تفکر مدیرتی حاکم بر شرکت، بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز کشور آلمان در بخش ماشین آلات، استفاده از مواد اولیه و سایر مواد افزودنی با کیفیت، استفاده از پبشرفته ترین ماشین آلات تست و آزمون پروفیل های یو پی وی سی و فرمولاسیون مناسب همواه توانسته است بهترین و مرغوبترین پروفیل های UPVC مورد استفاده برای پنجره های دوجداره را در کشور ایران تولید و عرضه نماید.

کارخانه وین تک

فعالیت های مستمر در راستای بهبود سطح کیفی پروفیل های UPVC، وین تک را در زمره چند شرکتی در جهان قرار داده که موفق به دریافت گواهینامه فنی از موسسه رال آلمان شده است.کیفیت بالای پروفیل های UPVC سبب شده امروزه پنجره وین تک به در صدر فروش پنجره های دوجداره ساختمانی باشد.

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک:

در روند محاسبه و آنلایز قیمت هر محصول یا کالایی در وهله اول لازم است با متریال یا موادی که در تولید آن محصول نقش مهمی دارند آشنا شویم. اولویت بررسی متریال ها بر اساس حجم استفاده یا بر حسب ارزش ریالی طبقه بندی میشوند.

به عنوان مثال در بررسی قیمت هزینه ها ساخت کابینت،  هزینه خرید ورق های چوبی و یراق آلات در اولویت تحلیل قمیت ها بشمار میروند. اما در خصوص قیمت پنجره دوجداره وین تک یا هر برند دیگری، متریال های زیر همواره نقشی مهمی در قیمت تمام شده یک درب یا پنجره دوجداره دارند.

upvc window wintech price list

در بین تمام متریال ها پروفیل های یو پی وی سی به عنوان مهمترین آیتم در بررسی قیمت پنجره دوجداره وین تک میباشد. هر یک از پروفیل ها بر اساس وزن طولی، قیمت مشخص و تعیین شده ای در لیست قیمت پنجره های دوحداره دارند.

  1. پروفیل های UPVC مصرفی در چرخه تولید درب و پنجره شامل پروفیل های قاب، پروفیل لنگه پنجره، پروفیل میانی و….
  2. یراق آلات مصرفی برای بخش بازشو شامل یراق آلات تک حالته، یراق آلات دوحالته، یراق آلات سوئیچی درب و ….
  3. شیشه های دو یا سه جداره که که با توجه به درخواست مشتری میتواند به صورت شیشه های خاص نیز باشد.
  4. هزینه های نصب و حمل که بر اساس شرایط خاصی تعیین میشود.
  5. هزینه  های حمل و نقل و انتقال پنجره های دوجداره به محل پروژه.

پروفیل های مصرفی در قیمت پنجره دوجداره وین تک

در بین تمام پروفیل های UPVC اشاره مختصری به چند پروفیل پر مصرف خواهیم داشت. اما برای آشنایی بیشر میتوانید مقاله معرفی پروفیل سری 640 وین تک (یا سایر مقاطع) را مطالع بفرمائید.

1-پروفیل قاب پنجره وین تک:

در پنجره های دوجداره، چهار چوب اصلی توسط پروفیل قاب تولید می شود. چهارچوب پنجره دوجداره که به کلاف پنجره نیز مشهور است محیط یک درب یا پنجره را شامل میشود از این رو میزان مصرف پروفیل قاب برابر است با محیط درب یا پنجره که بر اساس واحد متر طول در فاکتور های فروش درج میگردد. در سیستم های پنجره وین تک، پروفیل قاب می تواند شامل مقاطع 60 میلیمتری نظیر سیستم سری 640 وین تک و یا به صورت 70 میلیمتر همانند سری 700 وین تک باشد.

پروفیل قاب سری 640 پنجره وین تک به عنوان پرمصرف ترین پروفیل سری 60 وین تک شناخته می شود چرا که هر درب یا پنجره وین تک با هر طرح مشخصاتی دارای یک قاب چهارگوش میباشد که غالبا توسط پروفیل قاب یا همان پروفیل فریم ساخته می شود

قاب وین تک

2-پروفیل لنگه پنجره وین تک:

هر درب یا پنجره میتواند یک یا چند بخش بازشو داشته باشد. بازشو به بخش متحرک پنجره گفته میشود که به منظور تهویه و بهرمندی از هوای تازه در پنجره ها تعبیه میشود. در پنجره دوجداره UPVC، محیط قسمت بازشو پنجره به عنوان مقدار پروفیل مصرفی در فاکتور های محاسبه میشود.  از این رو هرچه تعداد بازشو در یک پنجره بیشتر باشد، قیمت تمام شده محصول نیز بالطبع بیشتر خواهد شد. در سیستم درب و پنجره های وین تک، لنگه پنجره می تواند به صورت لنگه پنجره سری 640 و یا به صورت لنگه پنجره پله دار سری 700 باشد.

به دلیل لنگر یا نیروی خمشی وارد شده به پروفیل لنگه پنجره در زمان باز و بسته شدن، طراحی این پروفیل در بین سایر پروفیل های upvc از حساسیت دوچندان برخوردار است و باید توانایی لازم را در برابر نیروهای خمشی و پیچشی را داشته باشد.

3-پروفیل میانی پنجره وین تک:

پروفیل میانی (مولیون) در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی نقش مقسم و یا جدا کننده را ایفا میکند. تقسیم بندی درب و پنجره های دوجداره امری متداول است و برای ایجاد بازشو یا افزایش استحکام انجام میشود. محاسبه پروفیل میانی بر اساس متر طول مصرفی در یک درب یا پنجره دوجداره محاسبه می شود. پروفیل میانی در درب و پنجره های دوجداره وین تک، میتواند از پروفیل میانی سری 640 و یا پروفیل میانی سری 700 باشد.

اتصال این پروفیل به سایر پروفیل ها (قاب، لنگه پنجره، لنگه درب و …) به روش اتصال مکانیکی (توسط پیچ) بوده و از قطعه ای فلزی به کانکتور یا کانکشن مولیون استفاده میشود. پروفیل مولیون علاوه بر نقش جداسازی میتواند وظیفه استحکام بخشی به سازه های upvc  را نیز بر عهده داشته باشید.

4-پروفیل زهوار شیشه  پنجره وین تک:

ه طوری کلی وظیفه پروفیل زهوار شیشه در پنجره های دوجداره UPVC وین تک، در ابتدا ثبات شیشه در نشیمنگاه و در ثانی اعمال نیرو به شیشه مورد نظر به منظور عایق بندی و عدم نفوذ آلودگی است. هر پروفیل زهوار شیشه با توجه به ابعاد، شکل و مشخصات فنی صرفاً برای ضخامت معینی از یک شیشه طراحی شده است که در کاتالوگ های فنی هر شرکت درج می گردد.

محیط پیرامون شیشه ها تعینن کننده مقدار مصرف پروفیل زهوار خواهد بود. برای هر بخش به صورت مجزا محاسبه و جمع نهایی در فاکتور درج خواهد شد. در یک تقسیم بندی کلی پروفیل های زهوار شیشه، شامل زهوار شیشه تک جداره، زهوار شیشه دوجداره و زهوار شیشه سه جداره میباشند. پروفیل زهوار شیشه به دلیل شکل سطح مقطع و ابعاد، همواره جز ارزان ترین پروفیل های مصرفی UPVC شناخته می شود.

پروفیل زهوار وین تک

یراق آلات:

یراق آلات: هر نوع مکانیزم و قطعاتی که منجر به بازشدن یا قفل شدن بخش بازشو شود در گروه یراق آلات درب و پنجره دو جداره طبقه بندی میی شود. یراق آلات شامل اسپانیولت ها، دستگیره ها، لولاها و …. شده و در پیشنهاد قیمت ها بر اساس ست ارائه می شوند. هر بازشو درب یا پنجره دوجداره یک ست یراق را شامل میشود که متناسب با نوع یراق مصرفی در لیست قیمت بهای آن درج میگردد. در تقسیم بندی کلی، یراق آلات به صورت یراق آلات تک حالته، یراق آلات دوحالته، یراق آلات درب سوئیچی، یراق آلات پنجره های کشویی، یراق آلات فلوکس واگنی تقسیم بندی می شوند.

یراق پنجره دوجداره

شیشه ها:

 شیشه به عنوان جز لاینفک درب و پنجره های ساختمانی بشمار می روند. ارتباط با محیط پیرامونی ساختمان و نیز بهره مندی از مزایای نور خورشید از طریق شیشه ها تامین می شود. مساحت شیشه دوجداره (یا سه جداره) مصرفی در یک درب یا پنجره به عنوان مبنای قیمت گذاری شیشه ها میباشد. لذا از ضرب دو عدد عرض و ارتفاع شیشه بر حسب متر، متراژ شیشه دوجداره یا سه جداره مصرفی محاسبه و بدست می آید.

قیمت شیشه یک پنجره با مولفه های زیادی بستگی دارد. ضخامت لایه های مورد استفاده، تنوع طرح و رنگ، اجرای عملیات حرارتی جهت افزایش استحکام، ابعاد، متراژ مورد نیاز از جمله مواردی هستند که تاثیر مستقیمی در قیمت شیشه در پنجره ها دارند.

سایر هزینه های تولید:

1- هزینه های نصب: هزینه نصب پنجره های دوجداره یو پی وی سی همواره به عنوان ردیفی جدا در فاکتورهای فروش درج میگردد. محاسبه هزینه نصب بر اساس شرایط پروژه تعیین میشود اما در اغلب موارد 10 درصد از هزینه تولید درب و پنجره به عنوان هزینه نصب محاسبه میشود. در پروژه های بازسازی هزینه نصب با توجه به زمان بر بودن پروسه نصب، ضریب این عدد میتواند تا 15 درصد نیز اعمال گردد.

2- هزینه های حمل: که بر اساس بعد فاصله بین مبدا تا محل پروژه تعیین میشود. این آیتم به صورت توافقی نیز تعیین میشود و روش محاسباتی خاصی ندارد.

نمونه محاسبه قیمت پنجره وین تک (شماره 1):

 حال که تا حدودی با متریال های مصرفی آشنا شدید، شمارا با نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره وین تک وب با ذکر یک نمونه آشنا می کنیم .

پنجره دوجداره وین تک با ابعاد عرض 130 سانتیمتر و ارتفاع 160 سانتیمتر که پنجره فوق دارای یک کتیبه با ارتفاع 45 سانتی متر میباشد. در ساخت این پنجره از پروفیل سری W640 وین تک (سری 60) سفید لاستیک دار استفاده شده است. در بخش یراق آلات پنجره نیز از یراق تک حالته (یک جهته) و نوع شیشه نیز از نوع دوجداره ساده با ضخامت 20 میلمیتر (یک لایه 4 میلیمتری و یک لایه 6 میلیمتری) استفاده شده است.

هزینه نصب در محاسبات قیمت انجام شده است اما در صورت نصب پنجره دوجداره در پروژه های بازسازی میبایست 12 الی 17 درصد به مجموع هزینه های تولید اضافه گردد. هزینه حمل پنجره دوجداره به محل پروژه نیز با توجه به مسافت و تعداد کلی پنجره های متغیر و توافقی میباشد.

شرح کالا و اقلام مصرفیمقدار واحد قیمت واحد (ریال)قیمت واحد (ریال)
پروفیل قاب وین تک سری 6405.82متر طول2,200,00012,804,000
پروفیل وسط وین تک سری 6402.315متر طول2,460,0005,694,900
پروفیل لنگه پنجره وین تک 6403.436متر طول2,520,0008,658,720
پروفیل زهوار شیشه دوجداره وین تک9.5متر طول350,0003,325,500
شیشه دوجداره 4+12+10 ساده فلوت1.542متر مربع6,800,00010,485,600
ست یراق تک حالته ساخت ترکیه1ست5,500,0005,500,000
مجموع هزینه های تولید پنجره46,468,720
هزینه نصب (10 درصد کل)14,646,872
قیمت نهایی فروش پنجره دوجداره51,115,592
قیمت پنجره دوجداره وینتک
قیمت پنجره دوجداره وینتک

نمونه قیمت پنجره دوجداره وین تک (شماره 2):

در ادامه بررسی قیمت پنجره دوجداره وین تک، این بار به پنجره ای با ابعاد عرض 210 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر خواهیم پرداخت. این پنجره دارای 3 لت ( سه قسمی) و از پروفیل سری 640 وین تک سفید در ساخت آن استفاده شده است. پنجره دارای 2 عدد بازشو که یک ست یراق تک حالته و یک ست نیز یراق پنجره دوحالته در آن نصب شده است. در این پنجره نیز از شیشه دوجداره با ضخامت نهایی 20 میلیمتری استفاده شده است.

شرح کالا و اقلام مصرفیمقدار واحد قیمت واحد (ریال)قیمت واحد (ریال)
پروفیل قاب وین تک سری 6406,624متر طول2,200,00014,572,800
پروفیل وسط وین تک سری 6402,244متر طول2,460,0005,520,240
پروفیل لنگه پنجره وین تک 6406,788متر طول2,520,00017,105,760
پروفیل زهوار شیشه دوجداره وین تک9,76متر طول350,0003,416,000
شیشه دوجداره 4+12+10 ساده فلوت1,797متر مربع6,800,00012,219,600
ست یراق تک حالته ساخت ترکیه1ست5,500,0005,500,000
ست یراق دوحالته ترکیه1ست10,000,00010,000,000
مجموع هزینه های تولید پنجره68,334,400
هزینه نصب (10 درصد کل)16,833,440
قیمت نهایی فروش پنجره دوجداره75,167,840
UPVC WINDOW PRICE WINTECH LIST

نمونه قیمت پنجره دوجداره وین تک (شماره 3):

در ادامه بررسی قیمت پنجره دوجداره وین تک، این بار به پنجره ای با ابعاد عرض 120 سانتی متر و ارتفاع 140 سانتی متر خواهیم پرداخت. این پنجره دارای 2 لت (دو قسمی) و از پروفیل سری 640 وین تک سفید در ساخت آن استفاده شده است. پنجره دارای 1 عدد بازشو که یک ست یراق تک حالته  آن نصب شده است.

شرح کالا و اقلام مصرفیمقدار واحد قیمت واحد (ریال)قیمت واحد (ریال)
پروفیل قاب وین تک سری 6405,224متر طول2,200,00011,492,800
پروفیل وسط وین تک سری 6401,322متر طول2,460,0003,252,120
پروفیل لنگه پنجره وین تک 6403,794متر طول2,520,0009,560,880
پروفیل زهوار شیشه دوجداره وین تک7,012متر طول350,0002,454,200
شیشه دوجداره 4+12+10 ساده فلوت1,2متر مربع6,800,0008,160,000
ست یراق تک حالته ساخت ترکیه1ست5,500,0005,500,000
مجموع هزینه های تولید پنجره40,420,000
هزینه نصب (10 درصد کل)14,042,000
قیمت نهایی فروش پنجره دوجداره44,462,000

مشخصات فنی پنجره های دوجداره وین تک :

در استعلام قیمت های فوق، مشخصات فنی پنجره های دوجداره وین تک به شرح ذیل میباشد:

  • پروفیل قاب پنجره وین تک: پروفیل قاب سری 640 وین تک سفید لاستیکدار با کد فنی 91000-41100
  • پروفیل لنگه پنجره وین تک: پروفیل لنگه پنجره سری 640 وین تک سفید لاستیک دار با کد فنی 95000-41100
  • پروفیل وسط (مولیون) وین تک: پروفیل وسط سری 640 وین تک سفید لاستیک دار با کد فنی 93000-41100
  • پروفیل زهوار شیشه دوجداره وین تک: پروفیل زهوار شیشه دوجداره سری 640 وین تک سفید با کد فنی96100-40101

  • پروفیل تقویت گالوانیزه قاب پنجره وین تک: پروفیل تقویت فولادی با روکش گالوانیزه با ابعاد 30*25*30 و با ضخامت 1,25 میلیمتر.
  • پروفیل تقویت گالوانیزه لنگه پنجره وین تک: پروفیل تقویت فولادی با روکش گالوانیزه با ابعاد 27*28*27 و با ضخامت 1,25 میلیمتر.
  • پروفیل تقویت گالوانیزه مولیون پنجره وین تک: پروفیل تقویت فولادی با روکش گالوانیزه با ابعاد 30*25*30 و با ضخامت 1,25 میلیمتر.

  • شیشه پنجره: شیشه دوجداره 4+12+6 میلیمتر و با ضخامت خارجی 20 میلیمتر دارای گاز آرگون و تولید کاملا صنعتی.

  • یراق آلات مصرفی: یراق آلات تک حالته و دوحالته ساخت کشور ترکیه

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید