پروفیل اتصال کوتاه قاب وین تک

از پروفیل اتصال باریک، به منظور اتصال دو فریم پنجره یا درب UPVC که در یک امتداد می­ باشد استفاده میگردد. طراحی این پروفیل به گونه ­ای انجام شده است که ضمن حفظ شرایط هوابندی، باعث میشود هر دو پروفیل فریم کاملا مماس و بدون درز بر هم منطبق و مونتاژ گردند. قابلیت استفاده در تمامی سری پروفیل­ های وین تک و عدم نیاز به هرگونه متریال ثانویه جهت اتصال از دیگر ویژگی­ های این پروفیل می باشد. برای نصب و قرارگیری پروفیل اتصال کوتاه بین دو پنجره یا درب لازم است 4 میلیمتر از ابعاد نهایی یکی از پنجره ها کسر گردد تا فضای کافی برای قرارگیری پروفیل اتصال فراهم شود. با قرارگیری زائده های طراحی شده پروفیل اتصال در داخل پروفیل قاب، لبه های هر دو پروفیل با دقت بالا و بدون درز یا شکافی کنار هم مونتاژ می شوند. پروفیل اتصال یا پروفیل کوپلینگ وین تک به رنگ سفید با کد 01000-40106 شناخته و در بسته بندی های 180 متری به بازار مصرف ارائه میشود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل اتصال کوتاه قاب وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 21 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 115 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: سه محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : عدم نیاز به پروفیل تقویت
  • رنگ نوارهای درزبندی: فاقد نوار لاستیکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کارایی: مناسب برای اتصال دو قاب درب یا پنجره با حفظ شرایط عایق بندی

تنوع رنگ پروفیل اتصال کوتاه وین تک:

  علاوه بر تولید پروفیل اتصال کوتاه وین تک به رنگ سفیدبه منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی شرکت وین تک اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. به منظور حفظ تناسب رنگ پروفیل اتصال کوتاه وین تک با پروفیل های همجوار خود، این پروفیل به صورت پروفیل های لمینیت نیز تولید می شود. تنوع رنگ لمینیت ها در حاضر شامل: بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد که میتوانید بر حسب نیاز خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل اتصال پروفیل قاب وین تک

تنوع رنگ و لمینیت در تولید پروفیل های upvc کمکی پنجره وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک به منظور تکمیل سبد محصولی خود اهتمام ویژه ای به تولید پروفیل لمینیت در این بخش دارد. پروفیل اتصال قاب وین تک نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود.