گالوانیزه پنجره دوجداره

■ گالوانیزه پنجره دوجداره چیست ؟

گالوانیزه پنجره دوجداره، مقاطعی U شکل ساخته شده از ورق گالوانیزه هستند که به منظور استحکام خمشی بیشتر پروفیل های upvc در پنجره های دوجداره upvc  استفاده میشود.

■ ورق گالوانیزه چیست؟

ورق گالوانیزه به روق فولادی گفته می شودکه سطح ورق به منظور جلوگیری از پوسیدگی و اوکسیداسیون توسط فلز روی پوشش داده شود. گالوانیزاسیون یا روی‌اندود‌کردن، مقاومت ورق‌های فولادی را در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی‌های احتمالی افزایش می‌دهد.

■ در گالوانیزه پنجره دوجداره در کدامیک از پروفیل ها استفاده می شود؟

از پروفیل گالوانیزه پنجره دوجداره در پروفیل های فریم، لنگه پنجره، مولیون (میانی) و لنگه درب استفاده می شود. در پروفیل های کمکی هکچون پروفیل لوله و آداپتور لوله و نیز پروفیل گوشه 90 درجه نیز از پروفیل تقویت گالوانیزه استفاده می شود.

■ حداقل ضخامت پروفیل تقویت پنجره دوجداره چقدر است ؟

ضخامت گالوانیزه پنجره دوجداره بیشتر بر حسب ابعاد پنجره و ارتفاع محل نصب تعین می شود. اما برای پنجره های دوجداره upvc با ابعاد متوسط لازم است از پروفیل تقویت با حداقل ضخامت 1.25 میلیمتر استفاده گردد.

■ چه تفاوتی بین گالوانیزه پنجره دوجداره سفید با پنجره دوجداره لمینیت (رنگی) است ؟

در پروفیل های لمینیت به دلیل تیرگی بیشتر سطح پروفیل و جذب بیشتر گرمال خورشید، لازم است از حساسیت در خصوص انتخاب ضخامت دوچندان شود. برای این منظور بهتر است از پروفیل گالوانیزه پنجره دوجداره با ضخامت بیشتر از 1.25 میلیمتر استفاده گردد.

■ ابعاد پروفیل تقویت گالوانیزه پنجره دوجداره در قاب سری 640 وین تک چقدر است ؟

ابعاد پروفیل تقویت گالوانیزه برای پروفیل قاب سری 640 وین تک برابر با 30*25*30 میلمیتر است. حداقل ضخامت نیز برای تولید استاندارد باید 1.25 میلمیتر باشد

■ ابعاد پروفیل تقویت گالوانیزه پنجره دوجداره در لنگه پنجره سری 640 وین تک چقدر است ؟

ابعاد پروفیل تقویت گالوانیزه برای پروفیل لنگه پنجره سری 640 وین تک برابر با 27*28*27 میلمیتر است. حداقل ضخامت نیز برای تولید استاندارد باید 1.25 میلمیتر باشد

■ ابعاد پروفیل تقویت گالوانیزه پنجره دوجداره در میانی (مولیون) سری 640 وین تک چقدر است ؟

ابعاد پروفیل تقویت گالوانیزه برای پروفیل میانی (مولیون) سری 640 وین تک برابر با 30*25*30 میلمیتر است. حداقل ضخامت نیز برای تولید استاندارد باید 1.25 میلمیتر باشد