پنجره بیرون رنگی وین تک

وین تک در بخش جدیدی از تبلیغات برندینگ خود که در سطح شهر در حال انجام است از طرح فروش خاصی رونمایی کرده که در آن عبارتی با عنوان پنجره بیرون رنگی به چشم می خورد. ممکن است واژه بیرون رنگی در بین محصولات پروفیل و پنجره وین تک برای بسیاری از شما مفهوم و محصول ناشناخته ای باشد که قصد داریم در این مقاله کوتاه به آن بپردازیم. تا پایان این مقاله از یو پی وی سی کالا همراه باشید تا شما را بیشتر با طرح جدید فروش وین تک آشنا سازیم.

پنجره بیرون رنگی
مشخصات فنی پنجره بیرون رنگی وین تک

طرح فروش پاییزی پنجره بیرون رنگی وین تک چیست؟

شرکت وین تک در راستای حمایت از تولیدکنندگان، سازندگان و فعالین بخش ساختمان و نیز اهتمام به مسئولیت اجتماعی خود در زیباسازی نمای ساختمان ها، اقدام به فروش پروفیل های بیرون لمینیت سری 640 به قیمت سفید نموده است. در این طرح پاییزی که به صورت محدود اجرا خواهد شد، وین تک با کاهش قیمت پروفیل های بیرون رنگی (بیرون لمینیت) در سری 640 سعی در حمایت از نمایندگان خود جهت جذب بیشتر پروژه های ساختمانی  را دارد.

 پروفیل های بیرون لمینیت نوع خاصی از پروفیل های رنگی upvc میباشد که در جهت کاهش قیمت تمام شده پنجره لمینیت، صرفاً نمای خارجی پروفیل ها لمینیت میشود. حال که طرح فروش پنجره های بیرون لمینیت وین تک با جدیت و تبلیغات گسترده شرکت وین تک در سطح شهر در حال انجام است، برآن شدیم تا سوالات و ابهاماتی که در این طرح برای خریداران گرامی وجود دارد را پاسخگو باشیم.

  • پنجره بیرون رنگی یا بیرون لمینیت چیست ؟

به طور کلی به پنجره های دوجداره یو پی وی سی که سطح خارجی پروفیل ها با استفاده از روکش های رنگی لمینیت، طرحی رنگی (عموما به رنگ قهوه ای) داشته باشد پنجره بیرون رنگی یا بیرون لمینیت گفته می شود.

  • لمینیت پروفیل پنجره چیست ؟

لیمینت به روکش های نازک و انعطاف پذیری از مواد پلی وینیل کلراید یا همان pvc گفته میشود که با توجه به قابلیت تولید در طیف های مختلف رنگی به عنوان یک لایه تزئینی به روی سطوحی نظیر چوب و یا pvc استفاده میشود. لمینیت ها را میتوان به راحتی و با استفاده یک چسب قوی و یک فرایند پرس ساده به روی سطح مورد نظر چسباند.

  • ساختار و جنس پروفیل های پنجره بیرون رنگی وین تک از چیست ؟

در این پنجره ها همانند پنجره های دوجداره سفید وین تک از پروفیل های upvc در ساخت آن استفاده می شود.کیفیت و دوام پروفیل مصرفی در این نوع از پنجره ها کاملا همانند پنجره های دوجداره سفید رنگ میباشد.

  • از جه موادی برای رنگی شدن پنجره های بیرون رنگی استفاده می شود ؟

استفاده از پروفیل های upvc بیرون لمینیت با رنگ مغز سفید متریال مصرفی اصلی در ساخت این نوع از پنجره ها میباشد.

  • آیا در پنجره های بیرون رنگی وین تک از رنگ استفاده میشود ؟

منظور از پنجره های بیرون رنگی همان پنجره های بیرون لمینیت میباشد که جهت درک هرچه بیشتر عموم مردم از اصطلاح بیرون رنگی استفاده میشود. در این پنجره ها از هیچ رنگ یا مواد مشابهی جهت تولید پروفیل ها استفاده نمی شود.

  • آیا در طرح فروش پنجره بیرون رنگی، شرکت وین تک فروش مستقیم دارد ؟

خیر، کما فی السابق در این طرح نیز تمامی پروژه های ساختمانی خریداران درب و پنجره به نمایندگان معتبر و رسمی مطابق با استان محل فعالیت معرفی می شود.

  • این طرح شامل کدام دسته و سری پروفیل ها میشود ؟

طرح فروش پنجره بیرون رنگی وین تک صرفا شامل پروفیل های سری 640 یا 60 میلیمتر برند وین تک و تنها به پروفیل های قاب، لنگه پنجره، لنگه درب داخل بازشو، مولیون یا میانی و پانل دو محفظه اختصاص دارد و شامل سایر مقاطع در سری 700 و 260 نمیشود.

  • این طرح تا چه زمانی ادامه دارد ؟

شروع طرح از ابتدای آبان ماه انجام شده اما از تاریخ پایان این طرح اطلاعی در دست نیست و اتمام آن نیز بدون اطلاع قبلی انجام خواهد شد.

  • طرح پنجره های بیرون رنگی شامل درب هم میشود ؟

بله درب های دوجداره که غالبا در تراس یا بالکن ساختمان ها استفاده میشود نیز شامل این طرح می شوند.

  • در طرح پنجره بیرون رنگی میتوانیم پنجره های کشویی نیز سفارش دهیم ؟

خیر این طرح صرفا به درب و پنجره های دوجداره لولایی ( یراق تک حالته، یراق دوحالته، درب سوئیچی و فلوکس واگنی) اختصاص دارد.

  • طرح پنجره بیرون رنگی شامل کدام رنگ های لمینیت وین تک می باشد ؟

این طرح تمام رنگ های لمینیت تولید شرکت وین تک را شامل میشود. رنگ لمینیت وین تک عبارتند از: بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی ترامبون و دارک بلک یا مشکی

  • دوام و ماندگاری پنجره های بیرون رنگی در برابر آفتاب چگونه است ؟

فویل های لمینیت مورد استفاده در کارخانه وین تک همواره از معتبرترین شرکت های اروپایی تامین میشود. تخصص اصلی این شرکت ها تولید روکش های رنگی با ماندگاری بالا در برابر اشعه uv میباشد. علاوه بر آن میزان چسبندگی فیلم های لمینیت به روی پروفیل ها به طور مستمر توسط تجهیزات آزمایشگاهی تست و کنترل میشود. از این رو پنجره های لمینیت شرکت وین تک حتی در سخت ترین شرایط آب هوایی نیز دوام و کارایی بسیار مناسبی دارند.

  • می توانیم پنجره بیرون لمینیت با شیشه سه جداره داشته باشیم ؟

قابلیت نصب شیشه های سه جداره همواره یکی از ویژگی های پنجره وین تک محسوب میشود. در پنجره های بیرون رنگی وین تک نیز می توانید درب و پنجره هایی با شیشه های سه جداره 32 میلیمتری با حداکثر عایق بندی حرارتی و صوتی داشته باشید.

  • نظافت پنجره های لمینیت از نمای خارجی چطور میباشد ؟

زبری سطح پروفیل های لمینیت وین تک با الهام از طرح چوب طبیعی انجام شده که علاوه بر زیبایی دوچندان کمترین میزان از ذرات و آلودگی ها را به خود جذب می کند. در صورت جذب ذرات گرد و خاک و آلودگی های شهری، جرم ایجاد شده به راحتی توسط مواد شوینده رایج خانگی تمیز می شوند.

  • از چه موادی جهت چسباندن لمینیت در پروفیل وین تک استفاده می شود ؟

عملیات اتصال فویل لمینیت به روی سطوح پروفیل های وین تک، طی عملیات خاص و حساسی و با استفاده از مواد چسبنده ساخت کشور آلمان انجام میشود. هلدینگ و پتروشیمی هنکل آلمان به عنوان شرکت تامین کننده مواد چسبنده، تجربه دیرینه و طولانی مدتی در تولید این مواد در دنیا دارد.

  • کیفیت فویل لمینیت شرکت های خدماتی که در این زمینه فعالیت دارند چطور است ؟

خدمات تضمین کیفیت و گارانتی برای پروفیل های که به هر نحو خارج از مجموعه وین تک لمینیت شده باشد کاملا مردود و باطل خواهد شد. نوع فویل مورد استفاده در این شرکت ها کاملا متفاوت از نوع اورجینال و اصلی بوده و قطعا در مدت کوتاهی با مشکلات عدیده ای همچون تغییر رنگ یا پوسته پوسته شدن مواجه خواهید شد.

  • برودت در فصل زمستان و گرمای شدید در تابستان چه تاثیری به روی پنجره بیرون رنگی میتواند داشته باشد ؟

تاثیرات ایجاد شده حاصل از شرایط مختلف آب و هوایی به روی پنجره های بیرون لمینیت از قبل و با ایجاد شرایط واقعی آب و هوایی مختلف توسط تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی کاملا ارزیابی و تست شده است. مشکل خاصی که تاثیری در کیفیت درب و پنجره ها داشته باشد مشاهده نشده است.

  • میزان گرمای جذب شده حاصل از تابش نور خورشید چه میزان است ؟

براقیت سطوح فویل های لمینیت وی تک از یک طرف، نوع مواد و ترکیبات به کار رفته در تولید این فویل ها از طرف دیگر باعث شده خاصیت بازتابندگی نور خورشید به حداکثر میزان برسد. در پنجره های بیرون رنگی وین تک، گرمای حاصل از جذب نور خورشید آنهم به دلیل تیرگی سطح پروفیل از 55 درجه سانتی گراد فراتر نرفته و این میزان دما هم تاثیری در کیفیت در و پنجره ها نخواهد داشت.

  • چه مواردی باید در زمان خرید پنجره بیرون رنگی وین تک لحاظ کنیم ؟

مهمترین بحث در خرید پنجره های بیرون لمینیت وینتک، حساسیت بیشتر در مشخصات فنی و ابعادی پروفیل های تقویت گالوانیزه میباشد. در صورت عدم استفاده از پروفیل تقویت گالوانیزه استاندارد در این پروفیل ها همانند پروفیل های سفید نیز ممکن است شاهد دفرمگی ها و تغییر شکل هایی در پنجره ها باشیم.

  • سفارش پنجره بیرون رنگی وین تک در سایر سری و مقاطع چگونه است ؟

تولید پروفیل های بیرون لمینیت در سری پروفیل های 700و 260 کماکان در دستور کار شرکت وین تک وجود دارد و میتوانید بر حسب نیاز نسبت به سفارش پنجر های سری 700 و کشویی 260 نیز مبادرت ورزید.

  • روش تشخیص پنجره بیرون رنگی وین تک اصلی از تقبلی چیست ؟

بهترین راه خرید از نمایندگان رسمی شرکت وین تک است. اما برای اطلاع بیشتر از روش تشخیص پنجره وین تک تقلبی میتوانید مقاله جامع  پنجره وین تک تقلبی که در این ارتباط توسط یو پی وی سی کالا تحریر شده را مطالع بفرمائید.

  • آلودگی های شهری نظیر دود، باران های اسیدی چه تاثیری می تواند به روی پنجره بیرون رنگی داشته باشد ؟

هیچ یک از ترکیبات موجود در آلودگی های شهری و جذب آنها به روی پروفیل پنجره بیرون رنگی وین تک نمیتواند اثر مخربی داشته باشد.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید