پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل وین تک

در پنجره های ساخته شده با سیستم کشویی تک ریل نشیمنگاه شیشه در پروفیل قاب کشویی صرفا مختص استقرار شیشه بخش ثابت میباشد و عملکردی در سمت مقابل یا قسمت بازشو پنجره ندارد. به منظور پوشش این نشیمنگاه، جلوگیری از تجمع آلودگی و همچنین افزایش میزان نفوذ ناپذیری پنجره از پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل استفاده میگردد. از این پروفیل میبایست در عرض پایین و بالا و همچنین ارتفاع قسمت باز شو قاب تک ریل استفاده کرد. این پروفیل به منظور پوشش سلایق مصرف کنندگان نهایی در دو جنس یو.پی.وی.سی و آلومینیوم تولید و عملکرد کاملا مشابه و یکسانی دارند. از ویژگی های پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل می توان به قابلیت نصب نوار مویی پرزدار اشاره کرد که باعث افزایش ضریب هوابندی پنجره های دوجداره کشویی تک ریل شده است.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 53 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 420 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: 2 محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : عدم نیاز به پروفیل تقویت گالوانیزه
  • رنگ نوارهای درزبندی: عدم نیاز به نوار لاستیکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کاربرد: افزایش هوابندی در سیستم پنجره های کشویی تک ریل

تنوع رنگ پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل های کشویی وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های لمینیت نیز نموده است. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل وین تک علاوه بر رنگ سفید شامل بلوطی، بلوطی تیره، طوسی ترامبون، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل وین تک

تنوع رنگ و طرح در پروفیل های کمکی سری 260 پنجره کشویی وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و شرکت وین تک در راستای افزایش تنوع محصول و نیز تامین نیاز فعالین بخش ساختمان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل سری 260 نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود.