پروفیل درپوش پشت لنگه کشویی وین تک

به منظور افزایش ضریب عایق و جلوگیری از نفوذ آلودگی از فضای فیمابین پروفیل لنگه کشویی و پروفیل میانی، از پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی استفاده میگردد. ثبات و مونتاژ این پروفیل به روی پروفیل لنگه کشویی از طریق زائده های طراحی شده در پشت پروفیل انجام میگیرد. همچنین نشیمنگاه لازم به منظور نصب نوار مویی پرزدار در پروفیل تعبیه گردیده است تا هوابندی پنجره از این قسمت نیز به طور کامل تامین شود. پروفیل همسو کننده کشویی و یا پروفیل پشت لنگه کشویی از دیگر اسامی این پروفیل میباشد. پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی وین تک با رنگ سفید با کد 03000-41260 شناسایی و در بسته بندی های 120 متری تولید و به بازار مصرف ارائه می شود.

مشخصات فنی پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 60 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 350 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: ندارد
  • ابعاد پروفیل تقویت : عدم نیاز به پروفیل تقویت گالوانیزه
  • رنگ نوارهای درزبندی: فاقد نوار لاستیکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کاربرد : پوششی منافذ و شیار های لنگه کشویی و افزایش هوابندی پنجره کشویی وین تک

تنوع رنگ پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل های کمکی کشویی وین تک به رنگ سفید محدود نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل لنگه کشویی وین تک لمینیت نیز نموده است. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی وین تک بر پروفیل سفید شامل بلوطی، بلوطی تیره، طوسی ترامبون، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد. تمامی سطوح در معرض دیدی پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی توسط روکش های پی وی سی رنگی لمینیت شده و در سایر سطوح نیز پروفیل متناسب با رنگ لمینیت به صورت رنگی تیره تولید می شود.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل درپوش پشت لنگه پنجره کشویی وین تک

 تنوع رنگ و طرح در سبد محصولی برند وین تک در تولید انواع مختلف پروفیل های UPVC محدود به رنگ سفید نبوده و شرکت وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز فعالین بخش ساختمان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل درپوش پشت لنگه کشویی که از پروفیل های کمکی در پنجره های کشویی محسوب می شود در رنگ های مختلف و به صورت لمینیت شده نیز عرضه می شود. این تنوع رنگ شامل مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی می باشد.