پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک

قابلیت نصب شیشه های سه جداره، یکی از ویژگی های بسیار مهم پنجره وین تک بشمار می رود. البته این ویژگی محدود به چند برند معتبر میباشد که شرکت WINTECH به عنوان اولین تولید پروفیل زهوار شیشه سه جداره در ایران محسوب می شود. از پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک به منظور ثبات شیشه­ های سه جداره با ضخامت خارجی 32 میلیمتر در داخل درب و پنجره­ های UPVC وین تک استفاده میشود. شیشه سه جداره از سه لایه شیشه تک جداره 4 میلیمتری به همراه دو اسیپسر (فاصله دهنده) 10 میلمیتری تشکیل میگردد. هرچه لایه های شیشه مصرفی از تعداد و ضخامت بیشتری برخوردار باشد پنجره یا درب عملکرد بهتری در مقابل کاهش آلودگی صوتی خواهد داشت. این لایه ها باعث شکست فرکانس ها و امواج صوتی می شوند. در حال حاضر قابلیت نصب شیشه­ های سه جداره در تمامی سری پروفیل های تولیدی شرکت وین تک وجود دارد و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد. پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلمیتری وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96300-40101 شناخته می شود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 8 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 165 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: تک محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : عدم نیاز به پروفیل تقویت
  • رنگ نوارهای درزبندی: مشکی- تولید شده با روش کواسکترود (اتصال دائم)
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کارایی: مناسب برای ثبات شیشه های سه جداره با ضخامت نهایی 32 میلیمتر در پنجره وین تک

تنوع رنگ پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک:

 تنوع رنگ در پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و به صورت پروفیل های رنگی در قالب پروفیل لمینیت نیز عرضه می شود. وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. تنوع رنگ لمینیت ها در حاضر شامل: بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل های زهوار شیشه وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و شرکت وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی تولید پروفیل های لمینیت را نیز در دستور کار قرار داده است. پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود.