پروفیل قاب بازسازی سری 700 وین تک

از پروفیل قاب بازسازی سری 700 وین تک اغلب در پروژه های بازسازی و به منظور تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC جدید وین تک استفاده می شود. لبه و دیواره طراحی شده در این پروفیل نقش پوشش دهنده و هوابندی را ایفا می کند و به خوبی می تواند آثار به جا مانده از پنجره های قدیمی و فضاهای مجاور آن را را از مقابل دید حذف نماید. تعبیه شیار مختص نصب نوار لاستیکی به منظور افزایش ضریب عایق و عدم محدودیت در مونتاژ یراق آلات از دیگر ویژگی های این پروفیل می باشد. قابل ذکر است طراحی پروفیل های سری 700 وین تک به نحوی انجام گردیده است که استفاده همزمان و مونتاژ این سری از پروفیل ها با لنگه پنجره سری 640 در کنار یکدیگر امکان پذیر میباشد. پروفیل قاب بازسازی سری 700 وین تک به رنگ سفید و با لاستیک TPV با کد فنی 91300-41200 شناخته میشود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل قاب بازسازی 700 وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 70 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 1400 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: 5 محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : ورق فولادی گالوانیزه U شکل با ابعاد 30*20*30 میلیمتر با ضخامت 1.25 میلیمتر
  • رنگ نوارهای درزبندی: مشکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • تنوع لمینیت: داخل لمینیت- بیرون لمینیت- دورو لمینیت

تنوع رنگ پروفیل قاب بازسازی سری 700 وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل قاب بازسازی سری 700 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند، به منظور حفظ تناسب رنگ نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این پروفیل ها میتوانند به صورت پروفیل های داخل لمینیت و یا بیرون لمینیت نیز تولید شوند. استفاده ار فویل های لمینیت از معتبر ترین شرکت اروپایی در کنار ماشین آلات مدرن، دوام و ماندگاری پروفیل های لمینیت وین تک را برای سالیان طولانی تضمین می نماید. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل قاب بازسازی سری 700 وین تک شامل سفید، بلوطی، بلوطی تیره، طوسی، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل قاب بازسازی سری 700 پنجره وین تک

تنوع رنگ در پروفیل های UPVC  پنجره وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و شرکت وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و نیز تامین نیاز فعالین بخش ساختمان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل قاب بازسازی سری 700 نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود. علاوه بر تنوع رنگ این پروفیل میتواند به صورت یک رو لمینیت و نیز دورو لمینیت تولید و عرضه شود