پروفیل قاب کشویی تک ریل 260 وین تک

چهارچوب اصلی و قاب پنجره­ های دوجداره کشویی وین تک در سیستم تک ریل سری 260 توسط این پروفیل ساخته می شود. طراحی پروفیل قاب کشویی تک ریل وین تک به نحوی است که پنجره ها به دو بخش ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. از آنجایی که در این سیستم بخش ثابت پنجره شرایط بسیار مشابهی با بخش ثابت یک پنجره لولایی دارد، سیستم کشویی تک ریل وین تک از نظر عایق بندی بهترین عملکرد را در بین سایر سیستم های مشابه دارند. استحکام خمشی بسیار مناسب به واسطه عرض سطح مقطع 107 میلیمتری، ابعاد و استحکام مناسب پروفیل های تقویت گالوانیزه، امکان استفاده از انواع شیشه های تک جداره، دوجداره و سه جداره، تعبیه کانال های هدایت کننده آب باران از دیگر ویژگی های پروفیل قاب کشویی تک ریل محسوب می شود. پروفیل قاب کشویی تک ریل وین تک با رنگ سفید و بدون نوار دزبندی لاستیکی با کد فنی 02000-41260 شناخته می شود

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل قاب کشویی تک ریل وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 107 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 1850 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: 4 محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : پروفیل قوطی ساخته شده از ورق فولادی گالوانیزه با ابعاد 38*20 میلیمتر با ضخامت 1.25
  • رنگ نوارهای درزبندی: فاقد نوار لاستیکی. (قابلیت نصب دارد)
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • تنوع لمینیت: داخل لمینیت- بیرون لمینیت- دورو لمینیت

تنوع رنگ پروفیل قاب کشویی تک ریل 260 وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل های کشویی 260 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند، به منظور حفظ تناسب رنگ نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این پروفیل ها میتوانند به صورت پروفیل های داخل لمینیت و یا بیرون لمینیت نیز تولید شوند. استفاده ار فویل های لمینیت از معتبر ترین شرکت اروپایی در کنار ماشین آلات مدرن، دوام و ماندگاری پروفیل های لمینیت وین تک را برای سالیان طولانی تضمین می نماید. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل قاب کشویی تک ریل 260 وین تک شامل سفید، بلوطی، بلوطی تیره، طوسی، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد.

تنوع رنگ لمینیت پروفیل قاب کشویی تک ریل پنجره وین تک

 پروفیل های لمینیت به دلیل تاثیر بسزایی که زیباسازی نمای ساختمان ها دارد، از جمله محصولات پرفروش پروفیل های وین تک محسوب می شود. وین تک در راستای تامین نیاز این دسته از مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل قاب کشویی تک ریل نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود. علاوه بر تنوع رنگ این پروفیل می تواند بر حسب نیاز مشتریان به صورت یک رو لمینیت یا دورو لمییت نیز تولید شود.