پروفیل قاب کشویی جفت ریل 260 وین تک

چهارچوب و قاب پنجره های دوجداره کشویی جفت ریل 260 وین تک توسط این پروفیل ساخته میشود. طراحی پروفیل قاب کشویی جفت ریل به نحوی است که امکان حرکت هر قسمت از پنجره به صورت مجزا فراهم میشود. تمامی بازشو قابلیت حرکت به طرفین را دارد. اما از آنجایی که افزایش تعداد بازشو سبب ایجاد منافذ بیشتری در پنجره می شود این موضوع باعث کاهش هوابندی و عایق بندی در پنجره های دوجداره کشویی جفت ریل خواهد شد. میزان استفاده از پنجره های کشویی جفت ریل در قیاس با سیستم تک ریل کمتر از 5 درصد است و این نشان از تقاضای بسیار محدود این سیستم در بین پنجره های دوجداره کشویی میباشد.از پنجره های کشویی جفت ریل سری 260  وین تک بیشتر به عنوان پنجره های داخلی و سیستم های پارتیشن بندی استفاده می شود پروفیل قاب کشویی جفت ریل سفید سری 260 وین تک با کد فنی 01000-41260 شناخته می شود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل قاب کشویی جفت ریل وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 85 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 1325 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: 3 محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : پروفیل قوطی ساخته شده از ورق فولادی گالوانیزه با ابعاد 38*20 میلیمتر با ضخامت 1.25
  • رنگ نوارهای درزبندی: عدم نیاز به نوار لاستیکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • تنوع لمینیت: داخل لمینیت- بیرون لمینیت- دورو لمینیت

تنوع رنگ پروفیل قاب کشویی جفت ریل 260 وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل های کشویی 260 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. استفاده ار فویل های لمینیت از معتبر ترین شرکت اروپایی در کنار ماشین آلات مدرن، دوام و ماندگاری پروفیل های لمینیت وین تک را برای سالیان طولانی تضمین می نماید. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند، به منظور حفظ تناسب رنگ نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این پروفیل ها میتوانند به صورت پروفیل های داخل لمینیت و یا بیرون لمینیت نیز تولید شوند. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل قاب کشویی جفت ریل 260 وین تک شامل سفید، بلوطی، بلوطی تیره، طوسی، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد.

تنوع رنگ لمینیت پروفیل قاب 700 پنجره وین تک

در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل قاب کشویی جفت ریل 260 وین تک شامل سفید، بلوطی، بلوطی تیره، طوسی، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند، به منظور حفظ تناسب رنگ نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این پروفیل ها میتوانند به صورت پروفیل های داخل لمینیت و یا بیرون لمینیت نیز تولید شوند. استفاده ار فویل های لمینیت از معتبر ترین شرکت اروپایی در کنار ماشین آلات مدرن، دوام و ماندگاری پروفیل های لمینیت وین تک را برای سالیان طولانی تضمین می نماید.