پروفیل لنگه پنجره سری 700 وین تک

بخش بازشو و یا متحرک پنجره­ ها با سیستم بازشو لولایی در سری 700 وین تک توسط این پروفیل ساخته می شود. از آنجایی که مقاومت ناحیه اتصال دو پروفیل در محل جوش با مساحت سطح مقطع پروفیل UPVC رابطه مستقیمی دارد، افزایش دیواره ­های داخلی و مساحت مقطع در این پروفیل به منظور افزایش استحکام پروفیل در ساخت پنجره با ابعاد بزرگتر انجام شده است. افزایش ضریب عایق پروفیل با توجه محفظه های تعبیه شده داخلی، قابلیت استفاده در سری 640 و همچنین وجه اشتراک پروفیل تقویت مصرفی با سری 640 از دیگر ویژگی های پروفیل لنگه پنجره سری 700 وین تک میباشد. پروفیل لنگه پنجره پله دار سفید سری 700 لاستیک دار با کد فنی 96000-41100 شناخته میشود. پروفیل لنگه پنجره پله دار سری 700 وین تک در شاخه های 6 متری و با بسته بندی های 36 متر تولید و به بازار عرضه می شود

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل لنگه پنجره سری 700 وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 70 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 1280 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: 5 محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : ورق فولادی گالوانیزه U شکل با ابعاد 27*28*27 میلیمتر با ضخامت 1.25 میلیمتر
  • رنگ نوارهای درزبندی: مشکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • تنوع لمینیت: داخل لمینیت- بیرون لمینیت- دورو لمینیت

تنوع رنگ پروفیل لنگه پنجره سری 700 وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل لنگه پنجره سری 700 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند، به منظور حفظ تناسب رنگ نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این پروفیل ها میتوانند به صورت پروفیل های داخل لمینیت و یا بیرون لمینیت نیز تولید شوند. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل لنگه پنجره سری 700 وین تک شامل سفید، بلوطی، بلوطی تیره، طوسی، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد.

تنوع رنگ لمینیت پروفیل لنگه پنجره پله دار سری 700

 پروفیل های لمینیت به دلیل تاثیر بسزایی که زیباسازی نمای ساختمان ها دارد، از جمله محصولات پرفروش پروفیل های وین تک محسوب می شود. وین تک در راستای تامین نیاز این دسته از مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل لنگه پنجره پله دار سری 700 نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود. علاوه بر طبف های رنگی، این پروفیل میتواند در قالب پروفیل یک رو لمینیت و نیز دورو لمینیت مطابق با نیاز مشتریان عرضه شود.