پروفیل لنگه کشویی سری 260 وین تک

پروفیل لنگه کشویی از دیگر پروفیل های اصلی کشویی 260  پنجره وین تک میباشد. بخش بازشو و یا متحرک پنجره­ های کشویی وین تک در سیستم پروفیل های سری 260 توسط این پروفیل ساخته میشود. از آنجایی که نحوه حرکت بخش بازشو در سیستم کشویی به صورت مستقیم و به روی ریل تعبیه شده انجام میشود، لنگر خمشی (نیروی خمشی) وارد به پروفیل لنگه پنجره کشویی بسیار ناچیز بوده فلذا امکان استفاده از پروفیل لنگه پنجره در ساخت پنجره با ابعاد بزرگتر (درب) نیز وجود دارد. استحکام خمشی بالا به واسطه استفاده از پروفیل تقویت با ابعاد مناسب و نیز قابلیت استفاده از شیشه های تک جداره، دوجداره و سه جداره از دیگر ویژگی های پروفیل لنگه کشویی سری 260 وین تک محسوب میشود. پروفیل لنگه کشویی سری 260 با کد فنی 05000-41260 و در بسته بندی های 36 متری تولید و عرضه می شود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل لنگه کشویی سری 260 وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 60 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 1450 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: 3 محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : پروفیل U ساخته شده از ورق فولادی گالوانیزه با ابعاد 30*30*30 میلیمتر و با ضخامت 1.25
  • رنگ نوارهای درزبندی: بدون نوار لاستیکی (قابلیت نصب دارد)
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • تنوع لمینیت: داخل لمینیت- بیرون لمینیت- دورو لمینیت

تنوع رنگ پروفیل لنگه کشویی سری 260 وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل لنگه کشویی سری 260 وین تک به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل لنگه کشویی وین تک لمینیت نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند، به منظور حفظ تناسب رنگ نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این پروفیل ها میتوانند به صورت پروفیل های داخل لمینیت و یا بیرون لمینیت نیز تولید شوند. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل لنگه کشویی 260 وین تک علاوه بر پروفیل سفید شامل بلوطی، بلوطی تیره، طوسی ترامبون، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل لنگه پنجره کشویی وین تک

سبد محصولی وین تک در تولید انواع مختلف پروفیل های UPVC محدود به رنگ سفید نبوده و شرکت وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و نیز تامین نیاز فعالین بخش ساختمان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل لنگه پنجره کشویی سری 260 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود.