پروفیل مولیون (میانی) سری 700 وین تک

از پروفیل مولیون یا میانی وین تک به عنوان مقسم داخلی در درب و پنجره های UPVC در سییتم پورفیل های سری 700 وین تک استفاده می شود. جداسازی بخشی از یک درب یا پنجره از بخشی دیگر از جمله اقدامات متدوال در ساخت درب و پنجره های UPVC میباشد که این امر توسط پروفیل میانی یا پروفیل مولیون انجام میشود. از طرفی دیگر استفاده از تیرک های افقی و عمودی میتواند باعث استحکام بندی بیشتر درب و پنجره های دوجداره شود که این امر نیز توسط پروفیل میانی ثابت انجام می شود. اتصال این پروفیل به سایر پروفیل های اصلی به روش مکانیکی و توسط اتصال دهنده فلزی از جنس آلیاژ روی (زاماک) انجام میگیرد. اتصال دهنده ها که نقش واسطه بین پروفیل مولین با سایر پروفیل ها ایفا می کند از طریق پیچ های مخصوصی به پروفیل ها متصل می شود. طراحی پروفیل شامل ضخامت دیواره­ ها و تعداد محفظه های داخلی به نحوی انجام شده است که باعث افزایش استحکام و مقاومت خمشی پروفیل در برابر نیروهای وارده میگردد. پروفیل مولیون سری 700 سفید لاستیک دار وین تک با کد فنی 93000-41200 شناخته می شود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل مولیون سری 700 وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 70 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 1390 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: 5 محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : ورق فولادی گالوانیزه U شکل با ابعاد 30*25*30 میلیمتر با ضخامت 1.25 میلیمتر
  • رنگ نوارهای درزبندی: مشکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • تنوع لمینیت: داخل لمینیت- بیرون لمینیت- دورو لمینیت

تنوع رنگ پروفیل مولیون (میانی) سری 700 وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل مولیون سری 700 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند، به منظور حفظ تناسب رنگ نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این پروفیل ها میتوانند به صورت پروفیل های داخل لمینیت و یا بیرون لمینیت نیز تولید شوند. استفاده ار فویل های لمینیت از معتبر ترین شرکت اروپایی در کنار ماشین آلات مدرن، دوام و ماندگاری پروفیل های لمینیت وین تک را برای سالیان طولانی تضمین می نماید. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل مولیون سری 700 وین تک شامل سفید، بلوطی، بلوطی تیره، طوسی، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل مولیون سری 700

سبد محصولی وین تک در تولید انواع مختلف پروفیل های UPVC محدود به رنگ سفید نبوده و شرکت وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و نیز تامین نیاز فعالین بخش ساختمان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل مولیون سری 700 وین تک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود.