پروفیل پنل 20*125 میلیمتری وین تک

از پروفیل پانل یا لامبری  وین تک در ساخت صفحات دو جداره پلیمری و جایگزین شیشه در درب های بالکنی و یا سرویس های بهداشتی استفاده میشود. شبکه های داخلی ایجاد شده در سطح مقطع ضمن افزایش استحکام، باعث بهبود شرایط عایق بندی این پنل ها می گردد. فرورفتگی و برجستگی های ایجاد شده در قسمت های جانبی پروفیل نقش اتصال بین پروفیل را ایفا کزده و باعث یکپارچه شدن پروفیل پانل پس از نصب میشود. این پروفیل با ضخامت 20 میلمیتر و عرض 125 میلیمتر تولید و برای ساخت یک صفحه با ابعاد 1 متر مربع بایستی 8 متر طول از این پروفیل برش و کنار هم مونتاژ شوند. خطوط ایجاد شده در سطح پروفیل علاوه بر افزایش زیبایی مانع از تشخیص درز اتصال بین پروفیل ها می شود. پروفیل پنل دو محفظه وین تک در بسته بندی 36 متری و با کد فنی 02000-40102 شناخته می شود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل پنل دو محفظه وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 125 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 465 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: دو محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : عدم نیاز به پروفیل تقویت گالوانیزه
  • رنگ نوارهای درزبندی: بدون نوار درزبندی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کارایی: مناسب برای ساخت صفحات مسطح جهت عایق بندی جایگزین شیشه در درب های وین تک

تنوع رنگ پروفیل پنل دو محفظه 20*125 میلیمتری وین تک:

 تنوع رنگ در پروفیل پنل دو محفظه وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و به صورت پروفیل های رنگی در قالب پروفیل لمینیت نیز عرضه می شود. وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند می توانید پروفیل پانل یا لامبری وین تک را به صورت تک رو لمینیت نیز تهیه نمائید. تنوع رنگ لمینیت ها  در پروفیل پنل وین تک در حاضر شامل: بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل پنل دو محفظه 125 میلیمتری وین تک

تنوع رنگ در تولید پروفیل های upvc پنجره وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک به منظور پوشش سلائق مختلف اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل پنل دو محفظه 125 میلمیتری وین تک در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی و به صورت های یک رو لمینیت و دو رو لمینیت نیز عرضه می شود.