پروفیل گوشه 90 درجه وین تک

به منظور ثبات پروفیل فریم دو درب یا پنجره وین تک با زوایای داخلی 90 درجه از این پروفیل استفاده می شود. اگرچه پروفیل لوله و آداپتور لوله نیز میتواند در شرایط این چنین استفاده گردد، ولی پروفیل گوشه 90 درجه به دلیل ابعاد بزرگتر پروفیل تقویت از استحکام بالاتری به نسبت سیستم پروفیل آداپتور لوله برخوردار است. طراحی پروفیل به نحوی انجام شده است که ضمن حفظ شرایط عایق و هوابندی، در هر دو سری پروفیل سری 640 و سری 700 قابل استفاده است. شکل نشمینگاه پروفیل های قاب به روی پروفیل گوشه وین تک به نحوی انجام شده که هوابندی مورد نیاز به شکل کاملی تامین گردد. پروفیل قوطی 90 درجه و یا پروفیل کرنر از دیگر اسامی این پروفیل می باشد. پروفیل اتصال گوشه 90 درجه سفید با کد 02000-40106 شناخته میشود. این پروفیل در شاخه های 6 متری و با بسته بندی 24 متری تولید و عرضه می شود

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل گوشه 90 درجه وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 77 میلیمتر- 72 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 1220 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: تک محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : پروفیل قوطی 50*50 میلیمتر با ضخامت 1.25 میلیمتر
  • رنگ نوارهای درزبندی: بدون نوار درزبندی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کارایی: مناسب برای نصب پنجره ها با زوایه 90 درجه و سیستم پارتیشن بندی های پنجره وین تک

تنوع رنگ پروفیل گوشه (قوطی) 90 درجه وین تک:

 تنوع رنگ در پروفیل گوشه 90 درجه وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و به صورت پروفیل های رنگی در قالب پروفیل لمینیت نیز عرضه می شود.  تنوع رنگ لمینیت ها در حاضر شامل: بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد. تمامی نواحی در معرض دید پروفیل گوشه 90 درجه توسط فویل های رنگی لمینیت می شود.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل گوشه 90 درجه پنجره وین تک

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل های upvc کمکی پنجره محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل گوشه 90 درجه سری 640-700 نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود.