پروفیل آداپتور لوله سری 640 وین تک

در پروژه هایی که لازم است هر پنجره با پنجره جانبی خود با زوایای خاصی در کنار یکدیگر مونتاژ شوند، از پروفیل های لوله و آداپتور لوله استفاده می شود. نقش آداپتور به عنوان واسطه بین پروفیل قاب پنجره و لوله بوده و طراحی آن به گونه ­ای انجام شده است که از یک طرف با قسمت خارجی پروفیل فریم و از طرف دیگر با پروفیل لوله کاملا منطبق و مماس است و میتواند فضای مابین را به خوبی پوشش دهد. به منظور حفظ شرایط عایق و هوابندی در محل اتصال، شیار مخصوص نصب نوار لاستیکی نیز در این پروفیل تعبیه شده است. لازم است از پروفیل آداپتور در هر دو طرف لوله استفاده گردد از این رو میزان مصرف این پروفیل دوبرابر پروفیل لوله می باشد. با توجه به طراحی خاص پروفیل آداپتور لوله وین تک، علاوه بر فضای مورد نیاز برای قرار گیری لوله، به یک فضای 14 میلیمتری در طرفین پروفیل لوله برای نصب نیازمندیم. پروفیل آداپتور زوایه دار سری 60 پنجره وین تک به رنگ سفید با کد فنی 0400-40105 شناخته وزن طولی این پروفیل معادل 538 گرم بر متر طول می باشد. پروفیل آداپتور لوله وین تک از دسته پروفیل های کمکی پنجره وین تک و در بسته بندی های 72 متری تولید و عرضه می شود

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل آداپتور لوله سری 640 وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 60 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 538 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: دو محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : عدم نیاز به پروفیل تقویت گالوانیزه
  • رنگ نوارهای درزبندی: بدون نوار درزبندی- قابلیت نصب دارد
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی ترامبون – مشکی
  • کارایی: مناسب برای نصب پنجره های زاویه دار در کنار یکدیگر و سیستم های پارتیشن بندی

تنوع رنگ پروفیل آداپتور لوله سری 640 وین تک:

 تنوع رنگ در پروفیل آداپتور لوله سری 640 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و به صورت پروفیل های رنگی در قالب پروفیل لمینیت نیز عرضه می شود. کلیه نواحی در معرض دید پروفیل آداپتور لوله توسط روکش های رنگی لمینیت می شود.سایر نواحی پروفیل نیز متناسب با رنگ لمینیت تولید میشود تا تضاد رنگ به حداقل ممکن کاهش یابد علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند پروفیل آداپتور لوله سری 60 وین تک نیز میتواند به صورت داخل لمینیت یا بیرون لمینیت نیز تولید می شوند . تنوع رنگ پروفیل وین تک در بخش لمینیت شامل: بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل آداپتور لوله سری 640 پنجره وین تک

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل های upvc  کمکی به صورت رنگی و لمینیت پنجره وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل آداپتور لوله سری 60 نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود. تنوع لمینت میتواند به صورت دورو لمینیت، داخل لمینیت و بیرون لمینیت نیز عرضه شود.