پروفیل قاب سری 700 پنجره وین تک

 چهارچوب یا قاب درب و پنجره های دوجداره upvc در سیستم سری 700 وین تک توسط این پروفیل ساخته میشود. به عبارتی دیگر پروفیل فریم نقش چهار چوبی را دارد که سایر اجزای تشکیل دهنده درب و پنجره وین تک شامل پروفیل های بازشو، پروفیل های میانی و شیشه های دوجداره به روی آن مونتاژ یا نصب می شوند. بیشترین حجم استفاده از پروفیل قاب 700 وین تک مختص پروژه­ های ساختمانی نوساز می باشد.عرض مقطه بزرگتر و تعداد محفظه یا اتاقک داخلی باعث بهینه شدن انی پروفیل در برابر عایق حرارتی می شود. افزایش استحکام و ضریب عایق حرارتی بیشتر با توجه به ابعاد و محفظه های داخلی تعبیه شده در پروفیل و همچنین وجه اشتراک پروفیل تقویت مصرفی با سری 640 وین تک از دیگر ویژگی های این پروفیل میباشد. پروفیل قاب سری 700 وین تک سفید با لاستیک تعبیه شده با کدفنی 91000-41200 شناخته میشود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل قاب 700 وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 70 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 1220 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: 5 محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : ورق فولادی گالوانیزه U شکل با ابعاد 30*25*30 میلیمتر با ضخامت 1.25 میلیمتر
  • رنگ نوارهای درزبندی: مشکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • تنوع لمینیت: داخل لمینیت- بیرون لمینیت- دورو لمینیت

تنوع رنگ پروفیل قاب سری 700 وین تک:

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل قاب سری 700 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند، به منظور حفظ تناسب رنگ نماهای داخلی و خارجی ساختمان، این پروفیل ها میتوانند به صورت پروفیل های داخل لمینیت و یا بیرون لمینیت نیز تولید شوند. استفاده ار فویل های لمینیت از معتبر ترین شرکت اروپایی در کنار ماشین آلات مدرن، دوام و ماندگاری پروفیل های لمینیت وین تک را برای سالیان طولانی تضمین می نماید. در حال حاضر تنوع رنگ در پروفیل قاب سری 700 وین تک شامل سفید، بلوطی، بلوطی تیره، طوسی، قهوه ای سوخته و دارک بلک (مشکی) میباشد.

تنوع رنگ لمینیت پروفیل قاب 700 پنجره وین تک

 پروفیل های لمینیت به دلیل تاثیر بسزایی که زیباسازی نمای ساختمان ها دارد، از جمله محصولات پرفروش پروفیل های وین تک محسوب می شود. وین تک در راستای تامین نیاز این دسته از مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل قاب 700 پنجره وین تک نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود.