پروفیل لوله سری 60 میلیمتری وین تک

از پروفیل لوله به همراه و مکمل پروفیل آداپتور در مونتاژ پنجره های زاویه دار وین تک به یکدیگر استفاده میشود. نقش لوله به عنوان محور اتصال بوده و دو فریم میتوانند حول این محور و در زوایه دلخواه مونتاژ شوند. قطر خارجی لوله 50 میلیمتر میباشد و در صورت قرار گیری در کنار یک پروفیل آداپتور به فضایی در حدود 39 میلمیتر نیازمند است. زوایه اتصال داخلی در این سیستم میتواند از 80 الی 220 درجه متغیر باشد. برای استحکام بیشتر طراحی پروفیل لوله زاویه دار سری 640 به صورت دو محفظه انجام شده است. علاوه بر آن امکان استفاده از پروفیل تقویت گالوانیزه نیز در این پروفیل وجود دارد. قابلیت نصب نوار لاستیکی به روی پروفیل آداپتور باعث شده، هیچ منفذ و شکافی در زمان مونتاژ دو پروفیل ایجاد نگردد. پروفیل لوله سری 640 وین تک به رنگ سفید در بسته بندی 36 متری و با کد 05000-40105 شناخته میشود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل لوله سری 60 میلیمتری وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 50 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 820 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: دو محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : پروفیل لوله گالوانیزه به قطر 25 میلیمتر
  • رنگ نوارهای درزبندی: بدون نوار درزبندی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کارایی: مناسب برای نصب پنجره های زاویه دار در کنار یکدیگر و سیستم های پارتیشن بندی وین تک

تنوع رنگ پروفیل لوله سری 60 میلیمتری وین تک:

 تنوع رنگ در پروفیل لوله سری 640 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و به صورت پروفیل های رنگی در قالب پروفیل لمینیت نیز عرضه می شود. وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند میتوانید پروفیل لوله سری 60 را با 50 درصد لمینیت به صورت یک رو لمینیت نیز تهیه نمائید. تنوع رنگ لمینیت ها در حاضر شامل: بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل لوله سری 60 پنجره وین تک

سبد محصولی وین تک در تولید انواع مختلف پروفیل های UPVC محدود به رنگ سفید نبوده و شرکت وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و نیز تامین نیاز فعالین بخش ساختمان اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل لوله سری 60 پنجره وین تک نیز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شود.