پروفیل پرواز (نبشی) 50*70 میلیمتری وین تک

از پروفیل پرواز به همراه نگه­دارنده اغلب به منظور پوشش سطوح مجاور پنجره وین تک در پروژه های بازسازی استفاده میگردد. یکی از دیواره های پروفیل پروفیل با قرار گیری در داخل شیار نگه دارنده نقش ثبات پروفیل و دیگری نقش هم پوشانی را ایفا میکند. اختلاف ابعاد در دیواره های پروفیل باعث میشود بر حسب نیاز و فضای موجود بتوانیم یکی از ابعاد مناسب را انختاب نمائیم. علاوه بر استفاده این پروفیل در کنار پروفیل هولدر یا نگه دارنده، میتواند کاربردی به صورت تکی و بدون پروفیل هولدر نیز داشته باشد. ضخامت دیواره ها و نیز شبکه های داخلی باعث شده پروفیل از استحکام و مقاومت کافی در برابر وزن پنجره برخوردار باشد. هر دو لبه پروفیل پرواز بنا به شرایط فیزیکی محل نصب قابلیت انطباق با پرفیل نگه دارنده (هولدر) را دارد. پروفیل پرواز 50*70 میلیمتری وین تک با کد فنی 02000-40108 و در بسته بندی های 120 متری تولید و به بازار عرضه می شود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل پرواز 50*70 میلمیتری وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 50 میلیمتر- 70 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 445 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: تک محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : عدم نیاز به پروفیل تقویت
  • رنگ نوارهای درزبندی: بدون نوار درزبندی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کارایی: مناسب برای پروژه های ساختمانی بازسازی و همپوشانی نواحی اطراف پنجره

تنوع رنگ پروفیل پرواز (نبشی) 50*70 میلمیتری وین تک:

 تنوع رنگ در پروفیل های پرواز یا نبشی وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و به صورت پروفیل های رنگی در قالب پروفیل لمینیت نیز عرضه می شود. وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. تنوع رنگ لمینیت ها در حاضر شامل: بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد.

تنوع رنگ لمینیت در پروفیل پرواز (نبشی) پنجره وین تک

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل های نبشی یا پرواز پنجره وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. پروفیل ها پرواز علاوه بر رنگ سفید به صورت لمینیت شده نیز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شوند.