پروفیل نگه دارنده پرواز وین تک

پروفیل نگه دارنده پرواز به عنوان یک پروفیل مکمل و کمکی از سری پروفیل های وین تک بشمار می رود. این پروفیل به همراه پروفیل نبشی یا پرواز در پروژه های بازسازی به منظور همپوشانی و پوشش لبه های کناری پنجره های وین تک استفاده می شود. پروفیل نگه دارنده یا هولدر وین تک به عنوان ثبات کننده پروفیل نبشی ایفای نقش کرده و به واسطه شیارها و زائده های طراحی شده در قسمت انتهایی مانع از خروج و یا حرکت پروفیل پرواز از محل خود می شود. این پروفیل قبل از نصب پنجره به روی دیوار در نشیمنگاه خود (شیار های پشت پروفیل قاب پنجره) قرار گرفته و به هیچ پیچ یا مواد چسبنده ای برای اتصال نیاز ندارد. پروفیل نگه دارنده پرواز 04000-40106 در شاخه های 6 متری و با بسته بندی 180 متری تولید و به یازار عرضه می شود.

مشخصات فنی و ابعادی پروفیل نگه دارنده پرواز وین تک:

  •  عرض مقطع پروفیل : 42 میلیمتر
  • وزن طولی پروفیل: 162 گرم بر متر طول
  • تعداد محفظه داخلی: تک محفظه
  • ابعاد پروفیل تقویت : عدم نیاز به پروفیل تقویت
  • رنگ نوارهای درزبندی: عدم  نیاز به نوار لاستیکی
  • تنوع رنگ: سفید- بلوطی- بلوطی تیره- قهوه ای سوخته- طوسی- مشکی
  • کارایی: مناسب برای نگه داری پروفیل های پرواز 30*48 و 50*70 میلیمتری در پروژ های بازسازی.

تنوع رنگ پروفیل نگه دارنده پرواز (نبشی) وین تک:

 تنوع رنگ در پروفیل نگه دارنده پرواز یا نبشی محدود به رنگ سفید نبوده و به صورت پروفیل های رنگی در قالب پروفیل لمینیت نیز عرضه می شود. وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. علاوه بر تنوع رنگ در پروفیل های لمینیت که عموماً به صورت دورو لمینیت عرضه میشوند. تنوع رنگ لمینیت ها در حاضر شامل: بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون و مشکی می باشد.

تنوع رنگ لمینیت پروفیل نگه دارنده پرواز (هولدر) پنجره وین تک

سبد محصولی وین تک در تولید پروفیل نگه دارنده پرواز (هولدر) پنجره وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و وین تک در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نهایی و نیز تامین نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید پروفیل های رنگی (لمینیت) نیز نموده است. لمینیت پروفیل نگه دارنده پرواز در پنج گروه مشکی، قهوه ای سوخته، بلوطی تیره، بلوطی و طوسی عرضه می شوند.