پروفیل های کشویی 260 وین تک:

در ادامه مقالات معرفی پروفیل های وین تک، در این مقاله قصد داریم به معرفی و مشخصات پروفیل های کشویی 260 وین تک بپردازیم. قابلیت ساخت پنجره های دوجداره کشویی با حداکثر عایق بندی یکی دیگر از ویژگی های پروفیل هایپنجره وین تک است که در این مقاله به معرفی ابعاد، مشخصات فنی و وزن تمامی مقاطع پروفیل های کشویی 260 وین تک اشاره کاملی خواهد شد.

پنجره وین تک کشویی:

امروزه پنجره های کشویی و یا به اصطلاح پنجره های ریلی به دلایلی همچون عدم اشغال فضا حین باز و یا بسته شدن، قابلیت ساخت پنجره هایی با ابعاد بزرگتر و همچنین سهولت در استفاده از محبوبیت ویژه ای بین مصرف کنندگان نهایی برخوردار هستند. حرکت بخش بازشو پنجره در این سیستم به صورت خطی و بر بستر ریل آلومینیومی تعبیه شده انجام میشود.

علاوه بر این چرخ های کشویی تعبیه شده در قسمت زیرین لنگه پنجره، حرکت لنگه پنجره را با کمترین مقدار نیرو برای هر فردی امکان پذیر می سازد. در بین تمام پنجره های دوجداره کشوییی، پنجره های کشویی وین تک به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد سطح مقطع از محبوبیت ویژه ای بین خریداران برخوردار است. در ادامه به انواع مختلف پنجره کشویی وین تک اشاره مختصری خواهیم داشت.

1- پنجره وین تک کشویی تک ریل

سری کشویی 260 پنجره وین تک که بیشتر به سری تک ریل یا منو ریل معروف است از سری پروفیل های یو پی وی سی مختص ساخت درب و پنجره های کشویی یا ریلی محسوب می شود.سری 260 پنجره وین تک باسطح مقطع 107 میلیمتر و چهار اتاقک داخلی در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین سیستم پروفیل های کشویی پنجره وین تک بشمار می رود. به دلیل طراحی خاص سطح مقطع و تولید پروفیل های کمکی، امکان اعمال تقسمیات طولی و عرضی کاملاً در سیستم فراهم شده و هیچ محدودیتی در تولید اشکال مختلف درب و پنجره دوجداره کشویی در این سیستم وجود ندارد.

تعبیه یک ریل در امتداد پروفیل علت نامگذاری این سیستم از پنجره کشویی میباشد.در این سیستم به دلیل طراحی خاص سطح مقطع پروفیل قاب کشویی، بخشی از پنجره کاملا ثابت و بخش بازشو به روی ریل در نظر گرفته شده قابلیت حرکت دارد. بخش ثابت هوابندی کاملا مشابهی با پنجره های لولایی دارد. از این رو عملکرد هوابندی و عایق بندی این سیستم در نوع خود کاملا بی نظیر است.

2- پنجره وین تک کشویی جفت ریل:

سری 260 کشویی جفت ریل پنجره وینتک با سطح مقطع 85 میلیمتر و سه اتاقک داخلی به عنوان سری دوم از پروفیل های UPVC کشویی پنجره وین تک محسوب میشود. سری 260 کشویی جفت ریل پنجره وین تک که بیشتر به سری دبل ریل معروف است، از دسته پروفیل های مختص ساخت پنجره های دوجداره کشویی میباشد که مصرف کننده نهایی قصد استفاده همزمان از تمامی بازشو یا لنگه ها را داشته باشد.

در این سیستم هر بخش از پنجره یا درب توسط پروفیل لنگه پنجره کشویی ساخته شده و لذا امکان جابه جایی و حرکت برای تمامی بخش ها به طرفین وجود دارد.

پنجره کشویی دوجداره

این سیستم بیشتر به دلیل وجود منافذ بالا و هوابندی کمتر بیشتر برای پارتیشن بندی و پنجره های داخلی ساختمان ها استفاده میشود. هیچ محدوددیتی از لحاظ تعداد بازشو در سیستم کشویی جفت ریل وینتک وجود ندارد و میتوانید درب یا پنجره هایی به صورت دولنگه بازشو، سه لنگه بازشو و یا چهار لنگه بازشو بر حسب نیاز یا سلیقه انتخاب نمائید.

پروفیل های پنجره وین تک کشویی سری 260

طراحی مقاطع چند محفظه و عرض بزرگتر سطح مقطع باعث هوابندی بیشتر پنجره های وین تک کشویی نسبت به سایر نمونه های مشابه شده است. تنوع تولید مقاطع پروفیل در سری کشویی 260 وین تک محدود به رنگ سفید نبوده و تمامی رنگ های لمینیت شامل بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی ترامبون نیز در این بخش جز سبد محصولاتی تولید و عرضه می شود. در ادامه به معرفی مشخصات فنی و ابعاد هر یک از مقاطع مورد استفاده در سری 260 کشویی پنجره وین تک خواهیم پرداخت.

  • پروفیل قاب کشویی تک ریل پنجره وین تک

چهارچوب اصلی و قاب پنجره­ های دوجداره کشویی وین تک در سیستم تک ریل توسط این پروفیل ساخته می شود. طراحی پروفیل قاب کشویی تک ریل وین تک به نحوی است که پنجره ها به دو بخش ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. از آنجایی که در این سیستم بخش ثابت پنجره شرایط بسیار مشابهی با بخش ثابت یک پنجره لولایی دارد، سیستم کشویی تک ریل وین تک از نظر عایق بندی بهترین عملکرد را در بین سایر سیستم های مشابه دارند.

استحکام خمشی بسیار مناسب به واسطه عرض سطح مقطع 107 میلیمتری، ابعاد و استحکام مناسب پروفیل های تقویت گالوانیزه، امکان استفاده از انواع شیشه های تک جداره، دوجداره و سه جداره، تعبیه کانال های هدایت کننده آب باران از دیگر ویژگی های پروفیل قاب کشویی تک ریل محسوب می شود. پروفیل قاب کشویی تک ریل وین تک با رنگ سفید و بدون نوار دزبندی لاستیکی با کد فنی 02000-41260 شناخته می شود. سایر مشخصات فنی و همچنین وزن پروفیل را میتوانید در جدول و تصویر زیر مشاهده نمائید.

قاب تک ریل

مشخصات فنی و وزن پروفیل قاب کشویی تک ریل سری 260 کشویی

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
55mm75mm107mm2.7mm1850 گرم

  • پروفیل قاب کشویی جفت ریل پنجره وین تک

چهارچوب و قاب پنجره های دوجداره کشویی جفت ریل وین تک توسط این پروفیل ساخته میشود. طراحی پروفیل قاب کشویی جفت ریل به نحوی است که امکان حرکت هر قسمت از پنجره به صورت مجزا فراهم میشود. اما از آنجایی که افزایش تعداد بازشو سبب ایجاد منافذ بیشتری در پنجره می شود این موضوع باعث کاهش هوابندی و عایق بندی پنجره های دوجداره کشویی جفت ریل خواهد شد.

میزان استفاده از پنجره های کشویی جفت ریل در قیاس با سیستم تک ریل کمتر از 5 درصد است و این نشان از تقاضای بسیار محدود این سیستم در بین پنجره های دوجداره کشویی میباشد. پروفیل قاب کشویی جفت ریل سفید سری 260 با کد فنی 01000-41260 شناخته می شود.وجه مشترک در بخش پروفیل تقویت گالوانیزه و نیز ریل آلومینیومی با سری 260 تک ریل از دیگر ویژگی های پروفیل قاب کشویی جفت ریل پنجره وین تک است سایر مشخصات فنی این پروفیل را میتوانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

مشخصات فنی و وزن پروفیل قاب کشویی جفت ریل سری 260 کشویی

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
55mm55mm85mm2.7mm1325 گرم

  • پروفیل قاب کشویی سه ریل توری دار پنجره وین تک

از پروفیل قاب کشویی سه ریل توری دار وین تک پروفیل اغلب در پروژه های بازسازی و به منظور تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره کشویی جدید استفاده می شود. لبه و دیواره طراحی شده با ارتفاع 42 میلیمتری در این پروفیل نقش پوشش دهنده فضای اطراف پنجره را ایفا میکند و به خوبی میتواند آثار به جا مانده از پنجره های قدیمی و فضاهای مجاور آن را را از مقابل دید حذف نماید.

تعبیه ریل سوم داخلی به منظور نشیمنگاه حرکت لنگه مختص توری پنجره ایجاد گردیده است. لنگه توری اختصاصی که بهمین منظور طراحی شده به واسطه ریل تعبیه شده میتواند همانند لنگه بازشو به طرفین حرکت کند. سهولت در جداسازی لنگه توری از پنجره به منظور نظافت، جلوگیری از آسیب به پارچه توری بر اثر تابش نور خورشید و یا وزش باد، جلوگیری از تجمع آلودگی از علل و عوامل تعبیه ریل توری در قسمت داخلی پنجره میباشد.

مشخصات فنی و وزن پروفیل قاب کشویی سه ریل سری 260 کشویی توری دار

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
88mm46mm127mm2.7mm1909 گرم
  • پروفیل لنگه کشویی پنجره وین تک

 پروفیل لنگه کشویی از دیگر پروفیل های کشویی 260 وین تک میباشد. بخش بازشو و یا متحرک پنجره­ های کشویی وین تک در سیستم های اسلادینگ توسط این پروفیل ساخته میشود. از آنجایی که نحوه حرکت بخش بازشو در سیستم کشویی به صورت مستقیم و به روی ریل تعبیه شده انجام میشود، لنگر خمشی (نیروی خمشی) وارد به پروفیل لنگه پنجره کشویی بسیار ناچیز بوده فلذا امکان استفاده از پروفیل لنگه پنجره در ساخت پنجره با ابعاد بزرگتر (درب) نیز وجود دارد.

استحکام خمشی بالا به واسطه استفاده از پروفیل تقویت با ابعاد مناسب و نیز قابلیت استفاده از شیشه های تک جداره، دوجداره و سه جداره از دیگر ویژگی های پروفیل لنگه کشویی سری 260 وین تک محسوب میشود. پروفیل لنگه کشویی سری 260 با کد فنی 05000-41260 و در بسته بندی های 36 متری تولید و عرضه می شود.

لنگه کشویی وین تک

مشخصات فنی و وزن پروفیل لنگه کشویی سری 260 کشویی

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
62mm82mm60mm2.7mm1450 گرم

  • پروفیل کتیبه کشویی تک ریل  پنجره وین تک

از جدید ترین مقاطع پروفیل های کشویی 260 وین تک، می توان به پروفیل کتیبه کشویی تک ریل اشاره کرد. از پروفیل کتیبه کشویی به منظور ایجاد کتیبه در سیستم پنجره های کشویی تک ریل وین تک استفاده میگردد. به بخش ثابت و مجزایی از لنگه پنجره که در قسمت تحتانی و یا فوقانی لنگه ها ایجاد شود کتیبه پنجره گفته می شود.

طراحی خاص پروفیل کتیبه کشویی و استفاده همزمانی از چند مقطع پروفیل تقویت گالوانیزه سبب شده محدودیتی در طراحی طول کتیبه در پنجره های کشویی تک ریل وین تک وجود نداشته باشد. طراحی سطح مقطع و نیز پروفیل های تقویت به نحوی انجام شده ک ضمن حفظ شرایط عایق بندی، استحکام لازم در برابر تنش های خمشی و پیچشی را نیز داشته باشد. اتصال پروفیل کتیبه کشویی به قاب کشویی تک ریل از طریق اتصالات مکانیکی و از قطعه ای فلزی به تاکوز اتصال وسط انجام می شوذ. پروفیل کتیبه کشویی پنجره وین تک با کد فنی 07000-41260 معرفی و در بسته بندی های 36 متری تولید و به بازار مصرف ارائه می شود.

کتیبه پنجره وین تک

مشخصات فنی و وزن پروفیل کتیبه کشویی تک ریل سری 260 کشویی

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
52mm92mm107mm2.7mm2085 گرم

  • پروفیل میانی ثابت وین تک

به طور کلی پروفیل های میانی در پنجره های ساختمانی هم نقش تقسیم بندی داخلی و هم نقش افزایش استحکام پنجره را به عهد دارند. نحوه قرار گیری پروفیل های میانی که در پنجره های دوجداره upvc به پروفیل مولیون مرسوم هستند به صورت افقی یا عمودی می توانند مونتاژ شوند از پروفیل میانی ثابت (قاب سری 640 وین تک) در تقسیم بندی های عمودی پروفیل قاب کشویی تک ریل استفاده میشود. این پروفیل در فضای حائل بین بخش ثابت و متحرک قرار گرفته و بخش بازشو را از قسمت فیکس و ثابت جدا میکند.

برای سایر تقسیم بندی ها نظیر داخل لنگه کشویی و یا تقسیم بندی افقی از پروفیل میانی سری 640 استفاده می گردد. اتصال این پروفیل به پروفیل قاب به روش مکانیکی و توسط اتصال دهنده فلزی از جنس آلیاژ روی (زاماک) انجام میگیرد. طراحی خاص پروفیل و نیز ابعاد و ضخامت پروفیل تقویت به خوبی می تواند استحکام پنجره های کشویی تک ریل را تضمین نماید. پروفیل میانی سری 260 تک ریل (تیرک عمودی پنجره) با کد فنی 91000-41100 معرفی میگردد.

قاب وین تک

مشخصات فنی پروفیل قاب سری 640 وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
42mm62mm60mm2.8mm1105 گرم

  • پروفیل لنگه توری کشویی پنجره وین تک

چهارچوب لنگه توری در سیستم کشویی سه ریل پنجره وین تک توسط این پروفیل ساخته می شود. در پروفیل قاب کشویی سه ریل بازسازی، ریل سومی تعبیه شده که فضای لازم برای حرکت لنگه توری را فراهم می کند. به منظور جلوگیری از نفوذ حشرات از منافذ بین لنگه و قاب، شیارهای لازم به منظور استفاده از نوارمویی پرزدار نیز در این پروفیل تعبیه شده است. مونتاژ پارچه توری به روی لنگه پنجره به واسطه نوارهای لاستیکی خاصی انجام می شود. این روش ضمن ایجاد ثبات در طولانی مدت، ویزگی تعویض پارچه توری بدون آسب به سایر قسمت های توری را به سادگی فراهم میکند.

فضای لازم به منظور قرارگیری پروفیل تقویت گالوانیزه نیز در این پروفیل طراحی شده است که باعث می شود محدودیتی در ساخت توری پنجره با ابعاد بزرگ نوجود نداشته باشد. پروفیل لنگه توری کشویی در بسته بندی های 72 متری تولید و با کد فنی 05100-41260 معرفی میگردد.

مشخصات فنی و وزن پروفیل لنگه توری سری 260 کشویی

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
39mm47mm25mm2.7mm509 گرم

  • پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی پنجره وین تک

به منظور افزایش ضریب عایق و هوابندی و نیز جلوگیری از نفوذ آلودگی از فضای فیمابین پروفیل لنگه کشویی و پروفیل میانی در سیتم های کشویی پنجره وین تک، از پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی استفاده میگردد. ثبات و مونتاژ این پروفیل به روی پروفیل لنگه کشویی از طریق زائده های طراحی شده در پشت پروفیل انجام میگیرد. شکل و طراحی زائده های به نحوی انجام شده که مانع از خروج پروفیل از نشیمنگاه خود می شود.

شیارهای لازم نیز به منظور نصب نوار مویی پرزدار در پروفیل تعبیه گردیده است تا هوابندی پنجره از این قسمت نیز به طور کامل تامین شود. برای این منظور لازم است از نوار مویی پرزدار استاندارد و مورد تائید شرکت وین تک استفاده گردد. پروفیل همسو کننده، پروفیل اینترلاک کشویی و یا پروفیل پشت لنگه کشویی از دیگر اسامی و اصطلاحات این پروفیل میباشد. پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی وین تک با رنگ سفید با کد 03000-41260 شناسایی و در بسته بندی های 120 متری تولید و به بازار مصرف ارائه می شود.

مشخصات فنی و وزن پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی

ابعاد ارتفاعابعاد عرضضخامت دیواره*****وزن یک متر طول پروفیل
60mm44mm2 میلیمتر*****350 گرم

  • پروفیل پوششی پشت مولیون کشویی پنجره وین تک:

این پروفیل مکمل پروفیل پوششی پشت لنگه کشویی بوده عملکرد و کارکردی کاملا مشابه با این پروفیل دارد. طراحی این پروفیل به شکلی است که با قرار گیری قرینه ای در مقابل پروفیل پوششی پشت لنگه از نفوذ هرگونه آلودگی و تبادل جریان هوا در سیستم کشویی تک ریل جلوگیری می کند. در حقیت این پروفیل به نوعی مکمل پروفیل پوششی پشت لنگه محسوب می وشود و با قرارگیری این دو پروفیل کنار هم، هوانبدی پنجره های کشویی از منافذ بین پروفیل لنگه و قاب تامین می شود

پروفیل پوشش پشت مولیون وین تک صرفا در قسمت پشتی پروفیل قاب 640 و بواسطه زائده های طراحی شده مونتاژ میگردد. شیارهای لازم به منظور مونتاژ نواری مویی پرز دار نیز در این پروفیل تعبیه شده است. پروفیل پوششی پست مولیون با کد فنی 04000-41260 معرفی و در بسته بندی های 180 متری به بازار مصرف ارائه می شود.

مشخصات فنی و وزن پروفیل پوششی پشت مولیون

ابعاد ارتفاعابعاد عرضضخامت دیواره*****وزن یک متر طول پروفیل
65.5mm26mm2 میلیمتر*****280 گرم

  • پروفیل درپوش قاب تک ریل پنجره وین تک:

در پنجره های ساخته شده با سیستم کشویی تک ریل نشیمنگاه شیشه در پروفیل قاب کشویی صرفا مختص استقرار شیشه بخش ثابت میباشد و عملکردی در سمت مقابل یا قسمت بازشو پنجره ندارد. به منظور پوشش این نشیمنگاه، جلوگیری از تجمع آلودگی و همچنین افزایش میزان نفوذ ناپذیری پنجره از پروفیل درپوش قاب کشویی تک ریل استفاده میگردد. از این پروفیل میبایست در عرض پایین و بالا و همچنین ارتفاع قسمت باز شو قاب تک ریل استفاده کرد.

این پروفیل به منظور پوشش سلایق مصرف کنندگان نهایی در دو جنس یو.پی.وی.سی و آلومینیوم تولید و عملکرد کاملا مشابه و یکسانی دارند. قابلیت نصب نوار مویی پرزدار به میزان هوابندی پنجره های دوجداره کشویی افزوده است. زائده های طراحی شده در قسمت پشتی این پروفیل با شیارهای پروفیل قاب کاملا منطبق بوده و مانع از خروج این پروفیل از نشیمنگاه خود می شود.

پروفیل درپوش قاب تک ریل در بسته بندی های 120 متری تولید و با کد فنی 04000-41260 معرفی و شناخته می شود.

مشخصات فنی و وزن پروفیل درپوش قاب تک ریل سری 260 وین تک

ابعاد ارتفاعابعاد عرضضخامت دیواره*****وزن یک متر طول پروفیل
20mm60mm2 میلیمتر*****420 گرم

پروفیل های زهوار شیشه سری 640 وین تک

به طوری کلی وظیفه پروفیل زهوار شیشه در پنجره های دوجداره یو پی وی سی، در ابتدا ثبات شیشه در نشیمنگاه و در ثانی اعمال نیرو به شیشه مورد نظر به منظور عایق بندی و عدم نفوذ آلودگی است. هر پروفیل زهوار شیشه با توجه به ابعاد، شکل و مشخصات فنی صرفاً برای ضخامت معینی از یک شیشه طراحی شده است که در کاتالوگ های فنی هر شرکت درج می گردد.

به عنوان مثال پروفیل زهوار شیشه دوجداره 20 میلی متری قادر است یک شیشه دوجداره با ضخامت خارجی 20 میلی متر را در جای خود ثابت نگه دارد. ضخامت بیشتر از حد تعریف شده موجب عدم نصب و چه بسا موجب شکستگی شیشه و در مقابل نیز ضخامت کمتر از حد مجاز باعث عدم هوابندی و عایق بندی پنجره می شود. دریک طبقه بندی کلی، پروفیل های زهوار به سه دسته کلی زهوار شیشه تک جداره، زهوار شیشه دوجداره و زهوار شیشه سه جداره تقسیم بندی می شود.

در ادامه به معرفی هر یک از مقاطع پروفیل های زهوار شیشه در پنجره وین تک و مشخصات فنی آنها خواهیم پرداخت.

پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک

از پروفیل زهوار شیشه تک جداره سری 640 به منظور ثبات شیشه ­های تک جداره با ضخامت 4 و یا 6 میلیمتری استفاده می شود. اگرچه از شیشه های تک جداره در پنجره های یو پی وی سی به ندرت استفاده می شود اما شرکت وین تک به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خاص، تولید این پروفیل را نیز در سبد محصولی خود قرار داده است.

نوارهای لاستیکی در پروفیل های زهوار شیشه به روش کواکسترود (هم زمان) و در حین تولید پروفیل به روی پروفیل ها تعبیه و نصب می شوند. این روش که به شکل گرم انجام می شود مانع از جدایی نوار لاستیکی از سطح پروفیل زهوار شیشه میشود. نوار لاستیکی از انعطاف پذیری لازم برای هوابندی شیشه برخوردار است. پروفیل پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96400-40101 شناخته می شود.

زوار شیشه تک جداره

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
تک جداره 4 تا 6 میلیمتری20mm35mm1.7mm285 گرم بر متر

پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو وین تک

بیشترین حجم از فروش پروفیل های زهوار به پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو اختصاص دارد. از پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو به منظور ثبات شیشه های دوجداره با ضخامت خارجی 20 میلیمتر در پنجره های یو پی وی سی وین تک استفاده می گردد. نوار لاستیکی نصب شده به روی پروفیل زهوار شیشه دکوراتیو با کمک فناوری کواسکترود بوده  که استحکام اتصال بین پروفیل و لاستیک بیش از هر روش دیگری تضمین شده است.

علاوه بر آن شیار مخصوص نصب نوار لاستیکی EPDM نیز در پروفیل های زهوار تعبیه شده تا در صورت لزوم این نوارهای لاستیکی نیز قابلیت نصب و استفاده را داشته باشند. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 20 میلمیتری دکوراتیو وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96100-40101 شناخته می شود. مشخصات ابعادی و همچنین وزن پروفیل زهوار دوجداره سری 640-700 در جدول زیر آورده شده است

زوار وین تک

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوارتیو 20 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 20 میلیمتری20mm20mm1.8mm200 گرم بر متر

پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده وین تک

از پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده نیز به منظور ثبات شیشه های دوجداره با ضخامت خارجی 20 میلیمتر استفاده می گردد. عملکرد و کاربرد این پروفیل کاملا مشابه پروفیل زهوار شیشه دکوراتیو میباشد و صرفاً از نظر سطح مقطع و شکل با یکدیگر متفاوت هستند. شبکه داخلی ایجاد شده در زهوار دوجداره ساده، می تواند مقاومت به ضربه پروفیل زهوار را در زمان نصب پنجره دو چندان کند. طراحی و موقعیت دیواره داخلی به نحوی انجام شده که ضربات حین نصب را کاملا خنثی می کند

نحوه اتصال نوار لاستیکی به پروفیل نیز از روش کواسکترود انجام شده  که باعث افزایش عمر و دوام پروفیل زهوار خواهد شد. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 20 میلمیتری ساده وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96200-40101 شناخته می شود. مشخصات ابعادی، فنی و همچنین وزن طولی پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده وین تک در جدول زیر درج شده است

زوار شیشه وین تک

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده 20 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 20 میلیمتری20mm20mm1.8mm210 گرم بر متر

پروفیل زهوار شیشه 24 میلیمتری وین تک

از این پروفیل به منظور ثبات شیشه­ های دو جداره با ضخامت خارجی 24 میلیمتر در داخل درب و پنجره­ های یو ­پی ­وی ­سی وین تک استفاده می شود. در تولید شیشه های دوجداره هرچه فواصل بین دو لایه شیشه از یکدیگر بیشتر باشد، پنجره یا درب مونتاژ شده عملکرد بیسار بهتری در جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی دارد چرا که میزان هدر رفت انرژی حرارتی از طریق شیشه ها به دلیل ضخامت بیشتر گاز آرگون بین جداره ها به مراتب کمتر خواهد شد.

گاز بین جداره های شیشه به دلیل عدم جابه جایی به عنوان یک جداره عایق محسوب میشود از این رو افزایش ضخامت گاز محبوس شده در جداره های شیشه می تواند باعث افزایش کارایی و راندمان شیشه دوجداره شود. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 24 میلیمتری دکوراتیو وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96500-40101 شناخته می شود.

زوار شیشه 24 وین تک

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو 24 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 24 میلیمتری20mm16mm1.8mm185 گرم بر متر

پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک

قابلیت نصب شیشه های سه جداره، یکی از ویژگی های بسیار مهم پنجره های دوجداره UPVC بشمار می رود. البته این ویژگی محدود به چند برند معتبر میباشد که شرکت WINTECH به عنوان اولین تولید پروفیل زهوار شیشه سه جداره در ایران محسوب می شود. از پروفیل زهوار شیشه سه جداره به منظور ثبات شیشه­ های سه جداره با ضخامت خارجی 32 میلیمتر در داخل درب و پنجره­ های UPVC وین تک استفاده میشود.

شیشه سه جداره از سه لایه شیشه تک جداره 4 میلیمتری به همراه دو اسیپسر (فاصله دهنده) 10 میلمیتری تشکیل میگردد. در بهره گیری از شیشه های یک پنجره هرچه لایه های شیشه نصب شده از تعداد و ضخامت بیشتری برخوردار باشد پنجره یا درب عملکرد بهتری در مقابل کاهش آلودگی صوتی خواهد داشت. هر کدام از این لایه ها باعث شکست فرکانس ها و امواج صوتی شده و شدت صدای ورودی را کاهش می دهند.

در حال حاضر قابلیت نصب شیشه­ های سه جداره در تمامی سری پروفیل های تولیدی شرکت وین تک وجود دارد و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد. پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلمیتری وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96300-40101 شناخته می شود

زوار شیشه سه جداره

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
سه جداره 32 میلیمتری20mm8mm1.8mm165 گرم بر متر

پروفیل اتصال باریک سری 640 وین تک

از پروفیل اتصال باریک، به منظور اتصال دو فریم پنجره یا درب که در یک امتداد می­ باشد استفاده میگردد. طراحی این پروفیل به گونه ­ای انجام شده است که ضمن حفظ شرایط هوابندی، هر دو پروفیل فریم کاملا مماس بر هم منطبق و مونتاژ میگردد. برای نصب و قرارگیری پروفیل اتصال کوتاه بین دو پنجره یا درب لازم است 4 میلیمتر از ابعاد نهایی یکی از پنجره ها کسر گردد تا فضای کافی برای قرارگیری پروفیل اتصال فراهم شود.

با قرارگیری زائده های طراحی شده پروفیل اتصال در داخل پروفیل قاب، لبه های هر دو پروفیل با دقت بالا و بدون درز یا شکافی کنار هم مونتاژ می شوند. قابلیت استفاده در تمامی سری پروفیل­ های وین تک از ویژگی­ های این پروفیل می باشد. پروفیل اتصال یا پروفیل کوپلینگ به رنگ سفید با کد 01000-40106 شناخته میشود.

پروفیل اتصال کوتاه وین تک

مشخصات فنی پروفیل اتصال باریک یا کوپلینگ

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
3mm13mm21mm----115 گرم

پروفیل پانل دو محفظه وین تک

از پروفیل پانل یا لامبری در ساخت صفحات دو جداره پلیمری و جایگزین شیشه در درب های بالکنی و سرویس های بهداشتی استفاده میشود. شبکه های ایجاد شده در سطح مقطع ضمن افزایش استحکام، باعث بهبود شرایط عایق بندی این پنل ها می گردد. فرورفتگی و برجستگی های ایجاد شده در قسمت های جانبی پروفیل نقش قفل کننده را دارند و باعث یکپارچه شدن پروفیل پانل پس از نصب میشود.

این پروفیل با ضخامت 20 میلمیتر و عرض 125 میلیمتر تولید و برای ساخت یک صفحه با ابعاد 1 متر مربع بایستی 8 متر طول از این پروفیل برش و کنار هم مونتاژ شوند. خطوط ایجاد شده در سطح پروفیل  علاوه بر افزایش زیبایی، مانع از تشخیص محل درز بین مقاطع می شود. پروفیل پانل با لامبری دو محفظه وین تک با کد فنی 02000-40102 شناسایی و در بسته بندی های 36 متری تولید و به بازار مصرف ارائه می شود

پروفیل پانل

مشخصات فنی پروفیل پانل دو محفظه 125 میلمیتری

ضخامت دیواره داخلیضخامت دیواره خارجیعرض مقطعضخامت پروفیلوزن یک متر طول پروفیل
1mm1.5mm125mm20mm465 گرم

پرسش و پاسخ

■ قیمت پنجره کشویی وین تک گران تر است یا پنجره لولایی ؟

قیمت پنجره کشویی به دلیل استفاده از مقاطع پروفیل بزرگتر و نیز پیچیدگی در ساخت  به مراتب گران تر از پنجره های لولایی هست. این افزایش قیمت چیزی در حدود %30 الی %50 میباشد

■ ضخامت شیشه دوجداره در سیستم کشویی چند میلیمتر است ؟

ضخامت شیشه دوجداره در سیستم پروفیل های کشویی وین تک 20 و 24 میلیمتر میباشد.

■ ضخامت شیشه دوجداره در سیستم کشویی چند میلیمتر است ؟

ضخامت شیشه دوجداره در سیستم پروفیل های کشویی وین تک 20 و 24 میلیمتر میباشد.

■ در سری 260 کشویی می توانیم پنجره های لمینیت داشته باشیم ؟

بله در سری 260 کشویی پنجره وین تک نیز میتوانید پنجره های رنگ در قالب پنجره های لمینیت شده را سفارش دهید.

دانلود کاتالوگ فنی پروفیل سری 260 پنجره وین تک

برای دانلود کاتالوگ فنی پروفیل 260 کشویی پنجره وین تک، به روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید