پروفیل های سری 700 وین تک:

 در این مقاله جامع از یو پی وی سی کالا قصد داریم به معرفی کامل پروفیل های سری 700 وین تک اشاره داشته باشیم. پروفیل های سری 700 وین تک که در میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پنجره وین تک به پروفیل سری 70 یا 5 کانال (W700) شهرت دارد از جمله دیگر سری پروفیل های تولیدی شرکت WINTECH محسوب می شود که سعی داریم اطلاعات بسیار کاملی در خصوص ابعاد، مشخصات فنی و نیز وزن این دسته از پروفیل ها ارائه دهیم.

معرفی پروفیل سری 700 وین تک

پروفیل های UPVC سری 700 پنجره وین تک با سطح مقطع 70 میلیمتر و پنج اتاقک داخلی به عنوان دومین سری از محصولات UPVC سری لولایی پنجره وین تک بشمار می رود. سری 700 وین تک که بیشتر به سری 70 یا پنج کانال نیز معروف است از سری پروفیل های مختص ساخت درب و پنجره های لولایی محسوب می شود. افزایش عرض سطح مقطع و نیز تعداد شبکه های داخلی باعث افزایش مقاومت خمشی و پیچشی پروفیل به نسبت سری 60 شده است.

قابلیت نصب شیشه های تک جداره، دوجداره و سه جداره و همچنین قابلیت نصب انواع یراق آلات تک حالته، یراق آلات دو حالته و یراق آلات فولکس واگنی از دیگر ویژگی این دسته از پروفیل ها میباشد.

پروفیل 700 وین تک

تنوع رنگ در پروفیل های سری 700 پنجره وین تک نیز محدود به رنگ سفید نبوده در حال حاضر پروفیل هایی با روکش لمینیت در رنگهای بلوطی، بلوطی تیره، قهوه ای سوخته، طوسی و مشکی نیز عرضه میشوند. طراحی منحصر به فرد پروفیل امکان استفاده تلفیقی از پروفیل های سری 640 پنجره وین تک را نیز فراهم نموده است.

تفاوت پروفیل سری 700 وین تک با سری 640 :

سری 640 وین تک یا همان سری 60 در کنار پروفیل های سری 700 از دسته پروفیل های سری لولایی پنجره وین تک محسوب می شوند.علی رغم آنکه از هر دو سری 640 و 700 وین تک جهت ساخت پنجره های لولایی استفاده میشود اما طراحی مقاطع و ابعاد پروفیل به شکل کاملاً متفاوتی انجام شده است. در ادامه به تفاوت دو سری پروفیل W700 با W640  وین تک خواهیم پرداخت.

  • افزایش سطح مقطع:

 پروفیل های سری 700 وین تک دارای سطح مقطع 70 میلیمتری میباشد که در سری 640 این اندازه برابر با 60 میلیمتر میباشد. این طراحی سبب شده پروفیل های سری W700 بالاترین استحکام خمشی و پیچشی را در بین تمام پروفیل های UPVC  را دارا باشد. افزایش عرض سطح مقطع پروفیل سبب افزایش ضخامت لایه های هوا و بهینه تر شدن پروفیل در برابر رسانش گرمایی شود. پس اختلاف 10 میلیمتری در سطح مقطع به عنوان اولین تفاوت پروفیل سری 700 با سری 640 وین تک می باشد.

تفاوت پروفیل سری 700 با سری 640 وین تک
  • افزایش اتاقک های داخلی:

افزایش اتاقک یا محفظه باعث بهینه تر شدن پروفیل های UPVC در برابر هدایت گرمایی شده و عایق بندی بهتری را برای پنجره در بخش پروفیل های UPVC فراهم میکند. در پروفیل های سری 700، پروفیل ها دارای 5 محفظه یا اتاقک می باشد اما در سری 640 پروفیل ها دارای 4 محفظه میباشند. پس تعداد اتاقک داخلی به عنوان دومین تفاوت پروفیل های سری 700 وین تک با سری 640 میباشد.

  • طراحی پروفیل قاب بازسازی:

از پروفیل قاب بازسازی سری 700 وین تک اغلب در پروژه های بازسازی و به منظور تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC جدید وین تک استفاده می شود. لبه و دیواره طراحی شده در این پروفیل نقش پوشش دهنده و هوابندی را ایفا می کند و به خوبی می تواند آثار به جا مانده از پنجره های قدیمی و فضاهای مجاور آن را را از مقابل دید حذف نماید. در نتیجه طراحی اختصاصی پروفیل قاب بازسازی در سری 700 به عنوان سومین تفاوت پروفیل سری 700 با سری 640 وین تک است.

  • پروفیل قاب سری 700  پنجره وین تک:

چهار چوب اصلی درب و پنجره­ ها با سیستم بازشو لولایی در سری 700 وین تک اغلب موارد توسط این پروفیل ساخته می شود. بیشترین حجم استفاده از این پروفیل مختص پروژه­ های ساختمانی نوساز می باشد. افزایش استحکام و ضریب عایق حرارتی بیشتر با توجه به ابعاد و محفظه های داخلی تعبیه شده در پروفیل، قابلیت نصب شیشه های سه جداره و همچنین وجه اشتراک پروفیل تقویت مصرفی با سری 640 وین تک از دیگر ویژگی های این پروفیل میباشد.

پروفیل قاب سری 700 وین تک سفید با لاستیک تعبیه شده با کدفنی 91000-41200 شناخته میشود. ابعاد، مشخصات فنی و وزن پروفیل قاب سری 700 وینتک را میتوانید در جدول زیر مشاهده نمائید.

مشخصات فنی و وزن پروفیل قاب 700 پنجره وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
42mm62mm70mm2.7mm1220 گرم

  •  پروفیل قاب بازسازی سری 700 پنجره وین تک:

از پروفیل قاب بازسازی اغلب در پروژه های بازسازی و به منظور تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC جدید استفاده می شود. لبه و دیواره طراحی شده در این پروفیل نقش پوشش دهنده و هوابندی را ایفا می کند و به خوبی می تواند آثار به جا مانده از پنجره های قدیمی و فضاهای مجاور آن را را از مقابل دید حذف نماید.

تعبیه شیار مختص نصب نوار لاستیکی به منظور افزایش ضریب عایق و عدم محدودیت در مونتاژ یراق آلات از دیگر ویژگی های این پروفیل می باشد. قابل ذکر است طراحی پروفیل های سری 700 وین تک به نحوی انجام گردیده است که استفاده همزمان و مونتاژ این سری از پروفیل ها با لنگه پنجره سری 640 در کنار یکدیگر امکان پذیر میباشد. پروفیل قاب بازسازی سری 700 وین تک به رنگ سفید و با لاستیک TPV با کد فنی 91300-41200 شناخته میشود. مشخصات فنی، ابعاد و وزن پروفیل قاب بازسازی وین تک در جدول زیر آورده شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل قاب بازسازی 700 پنجره وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
76mm54mm70mm2.7mm1400 گرم

  • پروفیل لنگه پنجره سری 700 وین تک:

بخش بازشو و یا متحرک پنجره­ ها با سیستم بازشو لولایی در سری 700 توسط این پروفیل ساخته می شود. از آنجایی که مقاومت ناحیه اتصال دو پروفیل در محل جوش با مساحت سطح مقطع پروفیل رابطه مستقیمی دارد، افزایش دیواره ­های داخلی و مساحت مقطع در این پروفیل به منظور افزایش استحکام پروفیل در ساخت پنجره با ابعاد بزرگتر انجام شده است.

افزایش ضریب عایق پروفیل با توجه محفظه های تعبیه شده داخلی، قابلیت استفاده در سری 640 و همچنین وجه اشتراک پروفیل تقویت مصرفی با سری 640 از دیگر ویژگی های پروفیل لنگه پنجره سری 700 وین تک میباشد. پروفیل لنگه پنجره پله دار سفید سری 700 لاستیک دار با کد فنی 96000-41100 شناخته میشود. وزن پروفیل به همراه سایر مشخصات فنی در جدول زیر گنجانده شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل لنگه پنجره سری 700 وینتک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
58mm58mm70mm2.7mm1280 گرم

  • پروفیل میانی سری 700 پنجره وین تک:

از پروفیل مولیون یا میانی به عنوان مقسم داخلی در درب و پنجره های UPVC استفاده می شود. جداسازی بخشی از یک درب یا پنجره از بخشی دیگر از جمله اقدامات متدوال در ساخت درب و پنجره های UPVC میباشد که این امر توسط پروفیل میانی یا پروفیل مولیون انجام میشود. اتصال این پروفیل به سایر پروفیل های اصلی به روش مکانیکی و توسط اتصال دهنده فلزی از جنس آلیاژ روی (زاماک) انجام میگیرد. طراحی پروفیل شامل ضخامت دیواره­ ها و تعداد محفظه های داخلی به نحوی انجام شده است که باعث افزایش استحکام و مقاومت خمشی پروفیل در برابر نیروهای وارده میگردد.

پروفیل مولیون سری 700 سفید لاستیک دار وین تک با کد فنی 93000-41200 شناخته می شود. وزن پروفیل مولیون سری 700 وین تک به همراه ابعاد و سایر مشخصات فنی در جدول زیر آورده شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل مولیون 700 پنجره وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
42mm82mm70mm2.7mm1390 گرم

پروفیل لنگه درب سری 700-640 وین تک

چهارچوب بخش متحرک درب­ های یو پی وی سی داخل بازشو در سیستم سری 700-640 توسط این پروفیل ساخته می شود. سطح مقطع بزرگ پروفیل لنگه درب سری 640 از یک طرف و ابعاد بزرگتر پروفیل تقویت گالوانیزه مصرفی از طرف دیگر، باعث افزایش استحکام و ضریب امنیتی درب های ساخته توسط این پروفیل می گردد.

فضای بیشتر در نظر گرفته شده در پروفیل لنگه درب نسبت به پروفیل لنگه پنجره در بخش مونتاژ یراق، امکان جاسازی یراق آلات سوئیچی را فراهم می کند. در یراق آلات سوئیچی امکان باز، بسته و قفل شدن درب از هر سمت درب وجود دارد. از یراق آلات سوئیچی بیشتر در دربهای بالکنی که نیاز به امنیت بیشتری دارد، استفاده می شود.پروفیل لنگه درب داخل بازشو سری 700-640 وین تک به رنگ سفید با نوار لاستیکی TPV نصب شده در پروفیل با کد فنی 97000-41100 شناخته می شود

لنگه در وین تک

مشخصات پروفیل لنگه درب سری 640 وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
86mm86mm60mm2.8mm1630 گرم بر متر
لنگه درب

پروفیل لنگه درب بیرون بازشو سری 700-640 وین تک

از این پروفیل در ساخت درب هایی که می بایست جهت قسمت بازشو به سمت بیرون باشد استفاده می شود. ویژگی مهم پروفیل لنگه درب بیرون بازشو این است که طراحی به نحوی انجام شده است که مونتاژ و یا دمونتاژ پروفیل زهوار و متعاقباً خروج شیشه صرفاً از سمت نمای داخلی انجام گیرد. ذکر این نکته لازم است که در زمان استفاده از لنگه بیرون بازشو، پروفیل قاب درب مورد نظر در جهت مخالف مونتاژ خواهد شد.

پروفیل لنگه درب بیرون بازشو سری 700-640  وین تک به رنگ سفید با نوار لاستیکی TPV نصب شده در پروفیل با کد فنی 98000-41100 شناخته می شود. ابعاد و وزن پروفیل لنگه درب بیرون بازشو وین تک در جدول زیر گنجانده شده است.

لنگه در بیرون بازشو

مشخصات فنی و وزن پروفیل لنگه درب بیرون بازشو سری 640 وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
86mm86mm60mm2.8mm1610 گرم بر متر

پروفیل وسط متحرک سری 700-640 وین تک

امکان ساخت درب و پنجره های فرانسوی با استفاده از پروفیل های یو پی وی سی یکی از ویژگی های مثبت سیستم های UPVC شناخته می شود. در این نوع از درب و پنجره ها، که شامل یک پنجره یا درب دو لنگه میباشد هر دو لنگه میتواند به صورت مجزا یا همزمان و بدون حضور تیرک عمودی (ثابت) باز و یا بسته شوند.

نقش تیرک میانی متحرک در فضای بین دو لنگه در این سیستم توسط پروفیل وسط متحرک ایفا می گردد. این پروفیل ضمن ایجاد تکیه­ گاهی مستحکم، فضای میانی دو لنگه را پس از بسته شدن پوشش داده و مانع از نفوذ هرگونه آلودگی می شود. این پروفیل به همراه لنگه دوم یا ثانویه قابلیت حرکت و جابه­ جایی دارد و مانعی برای رفت و آمد در مواقع ضرور ایجاد نمی کند.

به منظور حفظ شرایط عایق و هوابندی، شیار لازم جهت نصب نوار درزبندی لاستیکی نیز در پروفیل وسط متحرک فراهم شده است. پروفیل وسط متحرک سری 700-640 وین تک به رنگ سفید با کد فنی 09000-41100 شناخته می شود.

وسط متحرک وین تک

مشخصات فنی پروفیل وسط متحرک سری 640 پنجره وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
34mm62mm60mm2.6mm995 گرم بر متر

پروفیل های زهوار شیشه سری 700 وین تک

به طوری کلی وظیفه پروفیل زهوار شیشه در پنجره های دوجداره یو پی وی سی، در ابتدا ثبات شیشه در نشیمنگاه و در ثانی اعمال نیرو به شیشه مورد نظر به منظور عایق بندی و عدم نفوذ آلودگی است. هر پروفیل زهوار شیشه با توجه به ابعاد، شکل و مشخصات فنی صرفاً برای ضخامت معینی از یک شیشه طراحی شده است که در کاتالوگ های فنی هر شرکت درج می گردد.

به عنوان مثال پروفیل زهوار شیشه دوجداره 20 میلی متری قادر است یک شیشه دوجداره با ضخامت خارجی 20 میلی متر را در جای خود ثابت نگه دارد. ضخامت بیشتر از حد تعریف شده موجب عدم نصب و چه بسا موجب شکستگی شیشه و در مقابل نیز ضخامت کمتر از حد مجاز باعث عدم هوابندی و عایق بندی پنجره می شود. دریک طبقه بندی کلی، پروفیل های زهوار به سه دسته کلی زهوار شیشه تک جداره، زهوار شیشه دوجداره و زهوار شیشه سه جداره تقسیم بندی می شود.

در ادامه به معرفی هر یک از مقاطع پروفیل های زهوار شیشه در پنجره وین تک و مشخصات فنی آنها خواهیم پرداخت.

پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک

از پروفیل زهوار شیشه تک جداره سری 640 به منظور ثبات شیشه ­های تک جداره با ضخامت 4 و یا 6 میلیمتری استفاده می شود. اگرچه از شیشه های تک جداره در پنجره های یو پی وی سی به ندرت استفاده می شود اما شرکت وین تک به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خاص، تولید این پروفیل را نیز در سبد محصولی خود قرار داده است.

نوارهای لاستیکی در پروفیل های زهوار شیشه به روش کواکسترود (هم زمان) و در حین تولید پروفیل به روی پروفیل ها تعبیه و نصب می شوند. این روش که به شکل گرم انجام می شود مانع از جدایی نوار لاستیکی از سطح پروفیل زهوار شیشه میشود. نوار لاستیکی از انعطاف پذیری لازم برای هوابندی شیشه برخوردار است. پروفیل پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96400-40101 شناخته می شود.

زوار شیشه تک جداره

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
تک جداره 4 تا 6 میلیمتری20mm35mm1.7mm285 گرم بر متر

پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو وین تک

بیشترین حجم از فروش پروفیل های زهوار به پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو اختصاص دارد. از پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو به منظور ثبات شیشه های دوجداره با ضخامت خارجی 20 میلیمتر در پنجره های یو پی وی سی وین تک استفاده می گردد. نوار لاستیکی نصب شده به روی پروفیل زهوار شیشه دکوراتیو با کمک فناوری کواسکترود بوده  که استحکام اتصال بین پروفیل و لاستیک بیش از هر روش دیگری تضمین شده است.

علاوه بر آن شیار مخصوص نصب نوار لاستیکی EPDM نیز در پروفیل های زهوار تعبیه شده تا در صورت لزوم این نوارهای لاستیکی نیز قابلیت نصب و استفاده را داشته باشند. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 20 میلمیتری دکوراتیو وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96100-40101 شناخته می شود. مشخصات ابعادی و همچنین وزن پروفیل زهوار دوجداره سری 640-700 در جدول زیر آورده شده است

زوار وین تک

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوارتیو 20 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 20 میلیمتری20mm20mm1.8mm200 گرم بر متر

پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده وین تک

از پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده نیز به منظور ثبات شیشه های دوجداره با ضخامت خارجی 20 میلیمتر استفاده می گردد. عملکرد و کاربرد این پروفیل کاملا مشابه پروفیل زهوار شیشه دکوراتیو میباشد و صرفاً از نظر سطح مقطع و شکل با یکدیگر متفاوت هستند. شبکه داخلی ایجاد شده در زهوار دوجداره ساده، می تواند مقاومت به ضربه پروفیل زهوار را در زمان نصب پنجره دو چندان کند. طراحی و موقعیت دیواره داخلی به نحوی انجام شده که ضربات حین نصب را کاملا خنثی می کند

نحوه اتصال نوار لاستیکی به پروفیل نیز از روش کواسکترود انجام شده  که باعث افزایش عمر و دوام پروفیل زهوار خواهد شد. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 20 میلمیتری ساده وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96200-40101 شناخته می شود. مشخصات ابعادی، فنی و همچنین وزن طولی پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده وین تک در جدول زیر درج شده است

زوار شیشه وین تک

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده 20 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 20 میلیمتری20mm20mm1.8mm210 گرم بر متر

پروفیل زهوار شیشه 24 میلیمتری وین تک

از این پروفیل به منظور ثبات شیشه­ های دو جداره با ضخامت خارجی 24 میلیمتر در داخل درب و پنجره­ های یو ­پی ­وی ­سی وین تک استفاده می شود. در تولید شیشه های دوجداره هرچه فواصل بین دو لایه شیشه از یکدیگر بیشتر باشد، پنجره یا درب مونتاژ شده عملکرد بیسار بهتری در جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی دارد چرا که میزان هدر رفت انرژی حرارتی از طریق شیشه ها به دلیل ضخامت بیشتر گاز آرگون بین جداره ها به مراتب کمتر خواهد شد.

گاز بین جداره های شیشه به دلیل عدم جابه جایی به عنوان یک جداره عایق محسوب میشود از این رو افزایش ضخامت گاز محبوس شده در جداره های شیشه می تواند باعث افزایش کارایی و راندمان شیشه دوجداره شود. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 24 میلیمتری دکوراتیو وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96500-40101 شناخته می شود.

زوار شیشه 24 وین تک

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو 24 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 24 میلیمتری20mm16mm1.8mm185 گرم بر متر

پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک

قابلیت نصب شیشه های سه جداره، یکی از ویژگی های بسیار مهم پنجره های دوجداره UPVC بشمار می رود. البته این ویژگی محدود به چند برند معتبر میباشد که شرکت WINTECH به عنوان اولین تولید پروفیل زهوار شیشه سه جداره در ایران محسوب می شود. از پروفیل زهوار شیشه سه جداره به منظور ثبات شیشه­ های سه جداره با ضخامت خارجی 32 میلیمتر در داخل درب و پنجره­ های UPVC وین تک استفاده میشود.

شیشه سه جداره از سه لایه شیشه تک جداره 4 میلیمتری به همراه دو اسیپسر (فاصله دهنده) 10 میلمیتری تشکیل میگردد. در بهره گیری از شیشه های یک پنجره هرچه لایه های شیشه نصب شده از تعداد و ضخامت بیشتری برخوردار باشد پنجره یا درب عملکرد بهتری در مقابل کاهش آلودگی صوتی خواهد داشت. هر کدام از این لایه ها باعث شکست فرکانس ها و امواج صوتی شده و شدت صدای ورودی را کاهش می دهند.

در حال حاضر قابلیت نصب شیشه­ های سه جداره در تمامی سری پروفیل های تولیدی شرکت وین تک وجود دارد و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد. پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلمیتری وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96300-40101 شناخته می شود

زوار شیشه سه جداره

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
سه جداره 32 میلیمتری20mm8mm1.8mm165 گرم بر متر

پروفیل اتصال باریک سری 640 وین تک

از پروفیل اتصال باریک، به منظور اتصال دو فریم پنجره یا درب که در یک امتداد می­ باشد استفاده میگردد. طراحی این پروفیل به گونه ­ای انجام شده است که ضمن حفظ شرایط هوابندی، هر دو پروفیل فریم کاملا مماس بر هم منطبق و مونتاژ میگردد. برای نصب و قرارگیری پروفیل اتصال کوتاه بین دو پنجره یا درب لازم است 4 میلیمتر از ابعاد نهایی یکی از پنجره ها کسر گردد تا فضای کافی برای قرارگیری پروفیل اتصال فراهم شود.

با قرارگیری زائده های طراحی شده پروفیل اتصال در داخل پروفیل قاب، لبه های هر دو پروفیل با دقت بالا و بدون درز یا شکافی کنار هم مونتاژ می شوند. قابلیت استفاده در تمامی سری پروفیل­ های وین تک از ویژگی­ های این پروفیل می باشد. پروفیل اتصال یا پروفیل کوپلینگ به رنگ سفید با کد 01000-40106 شناخته میشود.

پروفیل اتصال کوتاه وین تک

مشخصات فنی پروفیل اتصال باریک یا کوپلینگ

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
3mm13mm21mm----115 گرم

پروفیل گوشه 90 درجه وین تک

به منظور ثبات پروفیل فریم دو پنجره یا درب درسری 640 -700 وین تک با زوایای داخلی 90 درجه از این پروفیل استفاده می شود. اگرچه پروفیل لوله و آداپتور لوله نیز میتواند در چنین شرایطی استفاده گردد، ولی پروفیل گوشه 90 درجه وین تک به دلیل ابعاد بزرگتر پروفیل UPVC و نیز پروفیل تقویت گالوانیزه از استحکام بالاتری به نسبت سیستم سری لوله و آداپتور برخوردار است.

طراحی پروفیل به نحوی انجام شده که ضمن حفظ شرایط عایق بندی و هوا بندی، در هر دو سری 640-700 قابلیت استفاده دارد. شکل نشیمنگاه و دیواره های جانبی هوابندی اطراف درب و پنجره ها را بدون نیاز به چسب و سایر مواد پر کننده کاملا تضمین می کند. پروفیل CORNER از دیگر اسامی پروفیل گوشه 90 درجه میباشد.

پروفیل اتصال گوشه 90 درجه با کد فنی 02000-40106 شناسایی می شود. این پروفیل در بسته بندی  های 24 متری و در شاخه های 6 متری تولید و عرضه می شود. تنوع رنگ این پروفیل محدود به رنگ سفید نبوده و به صورت پروفیل های لمینیت نیز عرضه می شود.

مشخصات فنی پروفیل اتصال گوشه 90 درجه

ارتفاع دیواره های داخلیارتفاع دیواره های خارجیمناسب برایضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
60-70mm72-77mmسری640-7002.3mm1220 گرم

پروفیل پانل دو محفظه وین تک

از پروفیل پانل یا لامبری در ساخت صفحات دو جداره پلیمری و جایگزین شیشه در درب های بالکنی و سرویس های بهداشتی استفاده میشود. شبکه های ایجاد شده در سطح مقطع ضمن افزایش استحکام، باعث بهبود شرایط عایق بندی این پنل ها می گردد. فرورفتگی و برجستگی های ایجاد شده در قسمت های جانبی پروفیل نقش قفل کننده را دارند و باعث یکپارچه شدن پروفیل پانل پس از نصب میشود.

این پروفیل با ضخامت 20 میلمیتر و عرض 125 میلیمتر تولید و برای ساخت یک صفحه با ابعاد 1 متر مربع بایستی 8 متر طول از این پروفیل برش و کنار هم مونتاژ شوند. خطوط ایجاد شده در سطح پروفیل  علاوه بر افزایش زیبایی، مانع از تشخیص محل درز بین مقاطع می شود. پروفیل پانل با لامبری دو محفظه وین تک با کد فنی 02000-40102 شناسایی و در بسته بندی های 36 متری تولید و به بازار مصرف ارائه می شود

پروفیل پانل

مشخصات فنی پروفیل پانل دو محفظه 125 میلمیتری

ضخامت دیواره داخلیضخامت دیواره خارجیعرض مقطعضخامت پروفیلوزن یک متر طول پروفیل
1mm1.5mm125mm20mm465 گرم

پروفیل نگه دارنده نبشی (پرواز) وین تک

پروفیل نگه دارنده پرواز به عنوان یک پروفیل مکمل و کمکی از سری پروفیل های وین تک بشمار می رود. این پروفیل به همراه پروفیل نبشی (پرواز) در پروژه های بازسازی به منظور همپوشانی و پوشش لبه های کناری پنجره های قدیمی استفاده می شود. پروفیل نگه دارنده (هولدر) به عنوان ثبات کننده پروفیل نبشی ایفای نقش کرده و به واسطه شکل سطح مقطع، شیارها و زائده های طراحی شده مانع از خروج پروفیل نبشی (پرواز) از محل خود می شود.

برای استفاده از این پروفیل لازم است قبل از نصب پنجره به روی دیوار، در نشیمنگاه خود (شیارهای پشتی پروفیل قاب) مونتاژ شود. اتصال این پروفیل به پروفیل قاب به وسطه زائده های طراحی شده انجام و به هیچ مواد چسبنده ای برای اتصال نیاز ندارد. پروفیل نگه دارنده پرواز با کد فنی 04000-40106 شناسایی و در بسته بندی های 180 متری تولید و عرضه میشود

پروفیل هولدر وین تک

مشخصات فنی پروفیل نگه دارنده پرواز

ضخامت دیواره هاارتفاع پروفیل ابعاد عرض مقطععرض در معرض دیدوزن یک متر طول پروفیل
1.5mm9.5mm41mm22mm162 گرم بر متر

پروفیل پرواز (نبشی)70*50 میلیمتری وین تک

از پروفیل نبشی یا پرواز وین تک به همراه نگه دارنده در پروژه های بازسازی و به منظور پوشش سطوح مجاور پنجره های قدیمی استفاده می شود. یکی از دیواره های پروفیل با قرار گیری در داخل شیار پروفیل نگه دارنده، نقش ثبات پروفیل، و دیواره بعدی نقش همپوشانی را ایفا میکند. اختلاف ابعاد بین دیواره های پروفیل نبشی، این امکان را فراهم می کند که بر حسب نیاز و فضای موجود یکی از لبه های پروفیل برای همپوشانی انتخاب شود.

علاوه بر استفاده این پروفیل در کنار پروفیل نگه دارنده، میتواند کاربردی به صورت مجزا و بودن نگه دارنده را نیز داشته باشد. ضخامت دیواره ها و شبکه های داخلی باعث شده پروفیل از استحکام کافی در برابر نیرو ها و وزن پنجره ها برخوردار باشد. قابل ذکر است هر دو لبه پروفیل پرواز بر حسب نیاز قابلیت انطابق با پروفیل نگه دارنده را دارد. پروفیل پرواز 50*70 میلیمتری وین تک با کد فنی 02000-40108 تولید و در بسته بندی های 120 متری به بازار مصرف ارائه می شود.

نبشی وین تک

پروفیل پرواز 50*70میلیمتری وین تک

ضخامت باله های نبشیابعاد باله بزرگ نبشی ابعاد باله کوچک نبشیضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
6mm50mm70mm1.8mm445 گرم بر متر

پروفیل پرواز (نبشی) 48*30 میلیمتری وین تک

این پروفیل کارکرد کاملا مشابهی با پروفیل پرواز یا نبشی بزرگ وین تک دارد. با این تفاوت که سطح مقطع این پروفیل دستخوش تغییراتی شده و ابعاد کوچکتری به نسبت پروفیل پرواز یا نبشی بزرگ دارد. ضخامت دیواره های این پروفیل با نمونه قبلی تفاوتی نداشته و میتواند در کنار پروفیل هولدر در پروژه های بازسازی به عنوان پوشش دهنده فضای اطراف در و پنجره ها استفاده نمائید.

علاوه بر استفاده این پروفیل در کنار پروفیل نگه دارنده، میتواند کاربردی به صورت مجزا و بودن نگه دارنده را داشته باشد. ضخامت دیواره ها و شبکه های داخلی باعث شده پروفیل از استحکام کافی در برابر نیرو ها و وزن پنجره ها برخوردار باشد. قابل ذکر است هر دو لبه پروفیل پرواز بر حسب نیاز قابلیت انطابق با پروفیل نگه دارنده را دارد. پروفیل پرواز 48*30 میلیمتری وین تک با کد فنی 01000-40108 تولید و در بسته بندی های 180 متری به بازار مصرف ارائه می شود.

پروفیل پرواز 48*30میلیمتری وین تک

ضخامت باله های نبشیابعاد باله بزرگ نبشی ابعاد باله کوچک نبشیضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
6mm30mm48mm1.8mm285 گرم بر متر

پرسش و پاسخ

■ فرق پروفیل سری 640 وین تک با سری 700 در چیست ؟

تفاوت پروفیل سری 640 پنجره وین تک با سری 700 وین تک در عرض سطح مقطع است. در سری 640 عرض سطح مقطع 60 میلیمتر و در سری 700 این مقدار برابر با 70 میلیمتر است.

■ ضخامت شیشه دوجداره در سری 700 وین تک چند میلیمتر است؟

ضخامت شیشه دوجداره در پروفیل های سری 700 وین تک می تواند 20 و 24 میلیمتر باشد. این عدد برابر است با ضخامت نهایی شیشه دوجداره (ضخامت خارجی).

■ پنجره سری 700 وین تک گران تر است یا سری کشویی وین تک؟

در مقایسه قیمتی، پنجره های کشویی وین تک از پنجره های سری 700 و 640 گران تر هستند.

■ استفاده تلفیقی سری 700 با سری 640 وین تک به چه معناست؟

استفاده تلفیقی به این معناست که می توانید پروفیل های سری 700 را در کنار سری 640 استفاده نمائید. به طور مثال میتوانید پنجره ای داشته باشید که قاب آن از سری 700 ولی لنگه های بازشو آن از سری 640 باشد.

دانلود کاتالوگ فنی پروفیل سری 700 وین تک

برای دانلود کاتلوگ فنی پروفیل سری 700 وین تک روی دکمه زیر کلیک کنید. ممکن است این کار چند ثانیه زمان بر باشد.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید