معرفی پروفیل های سری 640 وینتک:

در این مقاله سعی داریم به معرفی و مشخصات فنی، ابعاد و وزن پروفیل های سری 640 وین تک بپردازیم. همچنین در انتهای این مقاله میتوانید کاتالوگ پروفیل وین تک را  به صورت یک فابل PDF دانلود نمائید. با یو پی وی سی کالا همراه باشید تا شما را اطلاعات کاملی از این پروفیل ها آشنا سازیم.

وین تک نامی معتبر در صنعت پروفیل های UPVC درب و پنجره دوجداره که به دلیل قدمت، کیفیت بالا و همچنین تنوع محصول جایگاه ویژه ای در بین تولید کنندگان پروفیل های یو پی وی سی در ایران دارد. اما قبل از تشریح و معرفی پروفیل های تولیدی وین تک، بهتر است کمی با تاریخچه و قدمت این شرکت آشنایی داشته باشیم.

وین تک در جهان متعلق به کدام کشور است؟

برند وینتک متعلق به هولدینگ ADO ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا می باشد که تاریخچه تاسیس آن به سال 1956 میلادی برمی گردد که با تولید محصولات لاستیکی مورد نیاز در صنعت کفش شروع به فعالیت نموده است. فعالیت های مستمر خانواده ساک که بنیان گذار این هولدینگ شناخته می­ شود منجر به پیشرفت و توسعه روز افزون شده به نحوی که در حال حاضر علاوه بر تولید پروفیل های یو پی وی سی مورد نیاز در ساخت پنجره های دوجداره، در صنایع دیگری همچون تولید انرژی و ساخت نیروگاه ها، تولید درب های ساختمانی کامپوزیتی، تولید انبوه مسکن، کارخانه تولید سیمان، تولید یراق آلات درب و پنجره های ساختمانی و صنایع معدنی و اکتشافات فعالیت دارد که مطابق اعلام آمار وزارت صنعت ترکیه به عنوان یکی از صد شرکت برتر کشور ترکیه محسوب می­ شود. مجموعه ADOPEN که به عنوان یکی از  شرکت های زیر مجموعه هولدینگ ADO محسوب می شود فعالیت اختصاصی در زمینه تولید پروفیل های UPVC را دارد که علاوه بر کارخانه مستقر در شهر آنتالیا ترکیه، در راستای گسترش فروش و حضور در بازارهای جهانی در 7 کشور دیگر شامل آلمان، روسیه، اوکراین، آذربایجان، تونس، هندوستان اقدام به تاسیس کارخانه تولید پروفیل های یو پی وی سی نموده است. توسعه فروش هولدینگ ADO منحصر به احداث کارخانه تولید پروفیل UPVC نبوده و در حال حاضر در بیش از 54 کشور دنیا دفاتر فروش و انبارهای اختصاصی نیز دایر نموده است.

نمایی از مجموعه آدوپن ترکیه مستقر در شهر آنتالیا

تاریخچه حضور وین تک در ایران:

پروفیل­ های یو پی وی سی WINTECH در سال 1379 شمسی به صورت وارداتی از کشور ترکیه وارد بازار مصرف کشور ایران گردید و با توجه به مزایای این محصولات به خصوص در بخش عایق بندی و کاهش مصرف انرژی و همچنین سیاستهای تشویقی و حمایتی دولت جمهوری اسلامی ایران در تصویب و اجرای قوانین بهینه سازی مصرف انرژی، مورد توجه و مصرف در بخش خصوصی و دولتی صنعت ساختمان قرار گرفت. بطوری که از سال 1379 شمسی تا 1389 مجموعه WINTECH توانست با ایجاد دفاتر فروش و انبار در تهران، موفق به ایجاد شبکه گسترده نمایندگی ساخت درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی گردد و طی این سالها با واردات انواع پروفیل از کارخانه آنتالیا ترکیه، این شرکت اقدام به تامین نیاز ها و خدمات دهی به اشخاص حقیقی و حقوقی و مشتریان خود در سراسر کشور ایران نموده است.

احداث کارخانه وین تک در ایران:

باتوجه به سیاستهای گروه سرمایه گذاری هولدینگ ADO و در راستای خدمات دهی بهینه به مشتریان، در ابتدای سال 1389 تصمیم به ایجاد و تاسیس کارخانه تولیدی انواع پروفیل های UPVC در کشور ایران و مشارکت بخش خصوصی ایرانی گرفته شد.

پس از بررسی مناطق مختلف در کشور ایران، با خرید زمینی به مساحت 36000 متر مربع در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی استان آذربایجان شرقی واقع در شهر تبریز، مراحل احداث فاز یک این کارخانه شروع و طی 18 ماه با احداث سالن های تولیدی و فضای اداری مناسب به متراژ 16000 متر مربع و پس از استقرار آخرین تکنولوژی روز این صنعت از اوایل آبان ماه سال 1390 شمسی افتتاح و شروع به فعالیت نمود.

پس از آن نیز مدیران مجموعه وین تک همواره در حال بررسی و توسعه زیر ساختهای واحدهای اداری، فنی، صنعتی، کنترل کیفی و تحقیق و توسعه مجموعه وین تک بوده اند بطوری که تا پایان سال 1392 شمسی  مساحت کارخانه WINTECH به 45000 مترمربع افزایش و مساحت سالنها و زیربنای سر پوشیده صنعتی و اداری و انبارهای مواد اولیه وانبارهای مکانیزه ارسال محصولات بالغ بر 20000 مترمربع افزوده گردید.

وین تک ساخت کجاست ؟

پیشرفت ها و استقرار ماشین آلات در کارخانه وینتک موجب گردید %100 نیاز بازار ایران به پروفیل های یو پی وی سی با نام و نشان وین تک از کارخانه ایران تامین و نیازی به واردات از سایر کشورها نباشد. از این رو تمام پروفیل UPVC سی موجود در کشور ایران با نام وینتک در کارخانه مستقر در استان آذربایجان شرقی تامین میگردد.

نمایی از کارخانه وین تک ایران مستقر در استان آذربایجان شرقی

برند های تولیدی در وین تک:

به طور کلی پروفیل های یو پی وی سی در کارخانه وین تک ایران در 3 برند PLUSTECH- PLASPEN- WINTECH تولید میشود که هر گروه با توجه به شکل، ابعاد و عرض سطح مقطع مشخصات فنی و ویژگی های متمایزی دارند. در این بین محصولات تولید شده با نام و نشان وین تک به دلیلی قدمت و تبلیغات گسترده از برتری و شناخت بیشتری نسبت به سایر برندها برخوردار است. لازم به ذکر است کیفیت مواد اولیه بکار رفته و نحوه فرمولاسیون مواد در تولید هر سه گروه از سطح یکسانی برخوردار هستند و تفاوت قیمت فروش هر سری صرفا به دلیل میزان مواد بکار رفته در تولید محصول میباشد.

معرفی سری 640 وین تک:

سری 640 به عنوان پرفروش ترین و پرکاربرد ترین دسته پروفیل وین تک شناخته می شود. این سری که به سری 60 وین تک یا 4 کانال نیز مشهور است با عرض 60 میلیمتر و با 4 اتاقک یا دیواره از رده قمیتی مناسبی نسبت به سایر محصولات برند وین تک برخوردار است. از پروفیل های سری 640 وین تک صرفا در ساخت درب و پنجره ها با سیستم لولایی استفاده میشود. تنوع محصول در سری 640 محدود به رنگ سفید نبوده و در رنگ های مختلف از قبیل بلوطی، بلوطی تیره، طوسی ترامبون و قهوه ای سوخته تولید می شود. امکان نصب و مونتاژ انواع یراق آلات از قبیل یراق تک حالته، یراق دوحالته و یراق فلوکس واگنی و همچنین قابلیت بکارگیری شیشه های تک جداره، دوجداره و سه جداره از ویژگی های این سری از پروفیل ها محسوب میشود.

نمایی برش خورده از سری پروفیل W640 وین تک

پروفیل قاب سری 640 وین تک:

چهارچوب یا قاب درب و پنجره­ ها با سیستم بازشوی لولایی در سری 640 توسط این پروفیل ساخته می ­شود. به عبارتی دیگر پروفیل فریم نقش چهار چوبی را دارد که سایر اجزای تشکیل دهنده پنجره شامل پروفیل های بازشو، پروفیل های میانی و شیشه های دوجداره به روی آن مونتاژ یا نصب می شوند. پروفیل قاب سری 640 به عنوان پرمصرف ترین پروفیل این گروه شناخته می شود چرا که هر درب یا پنجره با هر طرح مشخصاتی دارای یک قاب چهارگوش میباشد که غالبا توسط پروفیل قاب یا همان پروفیل فریم ساخته می شود. پروفیل قاب سری 640 وین تک با نوار لاستیکی TPV نصب شده در پروفیل و به رنگ سفید با کد فنی 91000-41100 شناخته می شود. مشخصات ابعادی و وزن پروفیل قاب سری 640 وین تک در جدول زیر آورده شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل قاب سری 640 وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
42mm62mm60mm2.8mm1105 گرم
پروفیل قاب سری 640 وین تک
مشخصات فنی پروفیل قاب سری 640 وین تک لاستیک دار سفید
  • پروفیل قاب سوپر سری 640 وین تک:

کاربرد اصلی این پروفیل مختص ساخت درب و پنجره ها با سیستم بازشو فولکس واگنی می ­باشد. ساختار و اجزای تشکیل دهنده یراق آلات فولکس واگنی به نحوی طراحی شده است که لازم است ارتفاع پروفیل فریم از 45 میلیمتر فراتر باشد تا یراق آلات بخش زیرین لنگه پنجره فضای کافی برای باز و بسته شدن را داشته باشند. از این رو محدودیت استفاده از یراق فولکس واگنی در این پروفیل به رغم افزایش ارتفاع پروفیل کاملا برطرف گردیده است. از طرفی دیگر هرچه ارتفاع دیواره های یک پروفیل از ابعاد بزرگتری برخوردار باشد، به دلیل استفاده از پروفیل تقویت بزرگتر، طبعاً استحکام خمشی پروفیل در مقابل نیروهای وارده نیز بیشتر خواهد شد فلذا از پروفیل قاب سوپر سری 640 میتوان در ساخت درب و پنجره با ابعاد بزرگتر نیز استفاده کرد. پروفیل قاب سوپر سری 640 وین تک به رنگ سفید با نوار لاستیکی TPV نصب شده در پروفیل با کد فنی 92000-41100 شناخته می شود. مشخصات فنی و ابعادی و همچنین وزن پروفیل قاب سوپر سری 640 وین تک به شرح ذیل میباشد.

مشخصات فنی و وزن پروفیل قاب سوپر سری 640 وینتک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجیعرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
48mm68mm60mm2.8mm1205 گرم بر متر
پروفیل قاب سوپر سری 640 وین تک
مشخصات فنی پروفیل قاب سوپر سری W640 وین تک سفید لاستیک دار
  • پروفیل لنگه پنجره سری 640 وین تک:

بخش بازشو و یا متحرک پنجره­ ها توسط این پروفیل ساخته می شود. به عبارتی دیگر چنانچه لازم باشد در یک پنجره دوجداره UPVC، قسمتی از آن دارای بخش بازشو باشد لازم است از پروفیل لنگه پنجره استفاده کنیم. به دلیل لنگر یا نیروی خمشی وارد شده به پروفیل لنگه پنجره در زمان باز و بسته شدن، طراحی این پروفیل در بین سایر پروفیل های یو پی وی سی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و باید توانایی لازم را در برابر نیروهای خمشی و پیچشی را داشته باشد. قابلیت نصب انواع یراق آلات تک حالته، یراق دوحالته و یراق فولکس واگنی، قابلیت بکارگیری انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره و استحکام خمشی بالا از ویژگی های پروفیل لنگه پنجره سری 640  وینتک بشمار میرود. پروفیل بازشو یا پروفیل سش (SASH PRFOILE) از دیگر اسامی این پروفیل میباشد. پروفیل لنگه پنجره سری 640 وین تک به رنگ سفید با نوار لاستیکی TPV نصب شده در پروفیل با کد فنی 95000-41100 شناخته می شود. مشخصات ابعادی، فنی و همچنین وزن پروفیل لنگه پنجره سری 640 در جدول زیر درج شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل لنگه پنجره سری 640 وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
58mm58mm60mm2.8mm1280 گرم بر متر
پروفیل لنگه پنجره سری 640 وین تک
مشخصات فنی پروفیل لنگه پنجره سری 640 وین تک سفید لاستیک دار
  • پروفیل میانی سری 640 وین تک:

از پروفیل مولیون به عنوان مقسم یا تقسیم کننده داخلی درب یا پنجره UPVC استفاده می شود. جداسازی یک بخش از بخشی دیگر از جمله اقدامات متداول در ساخت درب و پنجره های UPVC می باشد که این امر توسط پروفیل میانی ثابت یا پروفیل مولیون انجام می شود. از طرفی دیگر استفاده از تیرک های افقی و عمودی میتواند باعث استحکام بندی بیشتر درب و پنجره های دوجداره شود که این امر نیز توسط پروفیل میانی ثابت انجام می شود. اتصال این پروفیل به سایر پروفیل ها (قاب، لنگه پنجره، لنگه درب و …) به روش اتصال مکانیکی (توسط پیچ) بوده و از قطعه ای فلزی به کانکتور یا کانکشن مولیون استفاده میشود. پروفیل میانی یا مولیون سری 640 وین تک به رنگ سفید با نوار لاستیکی TPV نصب شده در پروفیل با کد فنی 93000-41100 شناخته می شود. ابعاد و همچنین وزن پروفیل میانی سری 640 وینتک در جدول زیر درج شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل مولیون سری 640 وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
42mm82mm60mm2.8mm1260 گرم بر متر
پروفیل میانی سری 640 وین تک
مشخصات فنی پروفیل مولیون سری 640 وین تک
  • پروفیل لنگه درب سری 640 وین تک:

چهارچوب بخش متحرک درب­ های یو پی وی سی داخل بازشو در سیستم سری 640 توسط این پروفیل ساخته می شود. سطح مقطع بزرگ پروفیل لنگه درب سری 640 از یک طرف و ابعاد بزرگتر پروفیل تقویت گالوانیزه مصرفی از طرف دیگر، باعث افزایش استحکام و ضریب امنیتی درب های ساخته توسط این پروفیل می گردد. فضای بیشتر در نظر گرفته شده در پروفیل لنگه درب نسبت به پروفیل لنگه پنجره در بخش مونتاژ یراق، امکان جاسازی یراق آلات سوئیچی را فراهم می کند. در یراق آلات سوئیچی امکان باز، بسته و قفل شدن درب از هر سمت درب وجود دارد. از یراق آلات سوئیچی بیشتر در دربهای بالکنی که نیاز به امنیت بیشتری دارد، استفاده می شود.پروفیل لنگه درب داخل بازشو سری 640 وین تک به رنگ سفید با نوار لاستیکی TPV نصب شده در پروفیل با کد فنی 97000-41100 شناخته می شود.مشخصات ابعادی، فنی و همچنین وزن پروفیل لنگه درب سری 640 در جدول زیر درج شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل لنگه درب سری 640 وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
86mm86mm60mm2.8mm1630 گرم بر متر
پروفیل لنگه درب سری 640 وین تک
مشخصات فنی پروفیل لنگه درب سری 640 وین تک
  • پروفیل لنگه درب بیرون بازشو سری 640 وینتک:

از این پروفیل در ساخت درب هایی که می بایست جهت قسمت بازشو به سمت بیرون باشد استفاده می شود. ویژگی مهم پروفیل لنگه درب بیرون بازشو این است که طراحی به نحوی انجام شده است که مونتاژ و یا دمونتاژ پروفیل زهوار و متعاقباً خروج شیشه صرفاً از سمت نمای داخلی انجام گیرد. ذکر این نکته لازم است که در زمان استفاده از لنگه بیرون بازشو، پروفیل قاب درب مورد نظر در جهت مخالف مونتاژ خواهد شد. پروفیل لنگه درب بیرون بازشو سری 640  وین تک به رنگ سفید با نوار لاستیکی TPV نصب شده در پروفیل با کد فنی 98000-41100 شناخته می شود. ابعاد و وزن پروفیل لنگه درب بیرون بازشو وین تک در جدول زیر گنجانده شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل لنگه درب بیرون بازشو سری 640 وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
86mm86mm60mm2.8mm1610 گرم بر متر
پروفیل لنگه درب بیرون بازشو سری 640 وین تک
مشخصات فنی پروفیل لنگه درب بیرون بازشو سری 640 وین تک
  • پروفیل وسط متحرک سری 640 وین تک:

امکان ساخت درب و پنجره های فرانسوی با استفاده از پروفیل های یو پی وی سی یکی از ویژگی های مثبت سیستم های UPVC شناخته می شود. در این نوع از درب و پنجره ها، که شامل یک پنجره یا درب دو لنگه میباشد هر دو لنگه میتواند به صورت مجزا یا همزمان و بدون حضور تیرک عمودی (ثابت) باز و یا بسته شوند. نقش تیرک میانی متحرک در فضای بین دو لنگه در این سیستم توسط پروفیل وسط متحرک ایفا می گردد. این پروفیل ضمن ایجاد تکیه­ گاهی مستحکم، فضای میانی دو لنگه را پس از بسته شدن پوشش داده و مانع از نفوذ هرگونه آلودگی می شود. این پروفیل به همراه لنگه دوم یا ثانویه قابلیت حرکت و جابه­ جایی دارد و مانعی برای رفت و آمد در مواقع ضرور ایجاد نمی کند. به منظور حفظ شرایط عایق و هوابندی، شیار لازم جهت نصب نوار درزبندی لاستیکی نیز در پروفیل وسط متحرک فراهم شده است. پروفیل وسط متحرک سری 640 وین تک به رنگ سفید با کد فنی 09000-41100 شناخته می شود. لپ جوینت یا پروفیل وادار ز اصطلاخات دیگر پروفیل وسط متحرک می باشد. ابعاد و وزن پروفیل وسط متحرک وین تک در جدول زیر گنجانده شده است.

مشخصات فنی پروفیل وسط متحرک سری 640 پنجره وین تک

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
34mm62mm60mm2.6mm995 گرم بر متر
پروفیل وسط متحرک سری 640 وین تک
مشخصات فنی پروفیل وسط متحرک (مولیون متحرک) سری 60 وین تک
  • پروفیل زهوار شیشه پنجره:

به طوری کلی وظیفه پروفیل زهوار شیشه در پنجره های دوجداره یو پی وی سی، در ابتدا ثبات شیشه در نشیمنگاه و در ثانی اعمال نیرو به شیشه مورد نظر به منظور عایق بندی و عدم نفوذ آلودگی است. هر پروفیل زهوار شیشه با توجه به ابعاد، شکل و مشخصات فنی صرفاً برای ضخامت معینی از یک شیشه طراحی شده است که در کاتالوگ های فنی هر شرکت درج می گردد. به عنوان مثال پروفیل زهوار شیشه دوجداره 20 میلی متری قادر است یک شیشه دوجداره با ضخامت بیرونی 20 میلی متر را در جای خود ثابت نگه دارد. ضخامت بیشتر از حد تعریف شده موجب عدم نصب و چه بسا موجب شکستگی شیشه و در مقابل نیز ضخامت کمتر از حد مجاز باعث عدم هوابندی و عایق بندی پنجره می شود. دریک طبقه بندی کلی، پروفیل های زهوار به سه دسته کلی زهوار شیشه تک جداره، زهوار شیشه دوجداره و زهوار شیشه سه جداره تقسیم بندی می شود.

پروفیل زهوار شیشه تک جداره سری 640 وین تک :

از پروفیل زهوار شیشه تک جداره سری 640 به منظور ثبات شیشه ­های تک جداره با ضخامت 4 و یا 6 میلمیتر استفاده می شود. اگرچه از شیشه های تک جداره در پنجره های یو پی وی سی به ندرت استفاده می شود اما شرکت وین تک به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خاص، این پروفیل را نیز در سبد محصولی خود قرار داده است. نوارهای لاستیکی در پروفیل های زهوار شیشه به روش کواکسترود (هم زمان) و در حین تولید پروفیل به روی پروفیل ها تعبیه و نصب می شوند. این روش که به شکل گرم انجام می شود مانع از جدایی نوار لاستیکی از سطح پروفیل زهوار شیشه میشود. نوار لاستیکی از انعطاف پذیری لازم برای هوابندی شیشه برخوردار است. پروفیل پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96400-40101 شناخته می شود. ابعاد و وزن پروفیل زهوار شیشه تک جداره سری 640 در جدول زیر درج شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
تک جداره 4 تا 6 میلیمتری20mm35mm1.7mm285 گرم بر متر
پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک
پروفیل زهوار شیشه تک جداره وین تک سری 640
  • پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو 20 میلیمتری وین تک:

بیشتریم حجم از فروش پروفیل های زهوار به پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو اختصاص دارد. از پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو به منظور ثبات شیشه های دوجداره با ضخامت خارجی 20 میلیمتر در پنجره های یو پی وی سی وین تک استفاده می گردد. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 20 میلمیتری دکوراتیو وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96100-40101 شناخته می شود. مشخصات ابعادی و همچنین وزن پروفیل زهوار دوجداره سری 640-700 در جدول زیر آورده شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوارتیو 20 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 20 میلیمتری20mm20mm1.8mm200 گرم بر متر
پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو وین تک
پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو 20 میلیمتری وین تک
  • پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده 20 میلی متری وین تک:

از پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده نیز به منظور ثبات شیشه های دوجداره با ضخامت خارجی 20 میلیمتر استفاده می گردد. عملکرد و کاربرد این پروفیل کاملا مشابه پروفیل زهوار شیشه دکوراتیو میباشد و صرفاً از نظر سطح مقطع و شکل با یکدیگر متفاوت هستند. شبکه داخلی ایجاد شده در زهوار دوجداره ساده، می تواند مقاومت به ضربه پروفیل زهوار را در زمان نصب پنجره دو چندان کند. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 20 میلمیتری ساده وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96200-40101 شناخته می شود. مشخصات ابعادی، فنی و همچنین وزن طولی پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده وین تک در جدول زیر درج شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده 20 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 20 میلیمتری20mm20mm1.8mm210 گرم بر متر
پروفیل زهوار شیشه دوجداره ساده وین تک
پروفیل زهوار شیشه دوجداره 20 میلیمتری ساده وین تک
  • پروفیل زهوار شیشه دوجداره 24 میلی متری وین تک:

از این پروفیل به منظور ثبات شیشه­ های دو جداره با ضخامت خارجی 24 میلیمتر در داخل درب و پنجره­ های یو ­پی ­وی ­سی وین تک استفاده می شود. در تولید شیشه های دوجداره هرچه فواصل بین دو شیشه از یکدیگر بیشتر باشد، پنجره یا درب مونتاژ شده عملکرد بیسار بهتری در جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی دارد چرا که میزان هدر رفت انرژی حرارتی از طریق شیشه ها به دلیل ضخامت بیشتر گاز بین جداره ها به مراتب کمتر خواهد شد. گاز بین جداره های شیشه به دلیل عدم جابه جایی به عنوان یک جداره عایق محسوب میشود از این رو افزایش ضخامت گاز محبوس شده در جداره های شیشه می تواند باعث افزایش کارایی و راندمان شیشه دوجداره شود. پروفیل زهوار شیشه دو جداره 24 میلمیتری دکوراتیو وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96500-40101 شناخته می شود. وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره 24 میلیمتری را میتوانید در جدل زیر مشاهده فرمائید.

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو 24 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
دوجداره 24 میلیمتری20mm16mm1.8mm185 گرم بر متر
پروفیل زهوار شیشه دوجداره 24 میلیمتری
پروفیل زهوار شیشه دوجداره 24 میلیمتری وین تک
  • پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 وین تک:

قابلیت نصب شیشه های سه جداره، یکی از ویژگی های بسیار مهم پنجره های دوجداره UPVC بشمار می رود. البته این ویژگی محدود به چند برند معتبر میباشد که شرکت WINTECH به عنوان اولین تولید پروفیل زهوار شیشه سه جداره در ایران محسوب می شود. از پروفیل زهوار شیشه سه جداره به منظور ثبات شیشه­ های سه جداره با ضخامت خارجی 32 میلیمتر در داخل درب و پنجره­ های UPVC وین تک استفاده میشود. شیشه سه جداره از سه لایه شیشه تک جداره 4 میلیمتری به همراه دو اسیپسر (فاصله دهنده) 10 میلمیتری تشکیل میگردد. هرچه لایه های شیشه مصرفی از تعداد و ضخامت بیشتری برخوردار باشد پنجره یا درب عملکرد بهتری در مقابل کاهش آلودگی صوتی خواهد داشت. این لایه ها باعث شکست فرکانس ها و امواج صوتی می شوند. در حال حاضر قابلیت نصب شیشه­ های سه جداره در تمامی سری پروفیل های تولیدی شرکت وین تک وجود دارد و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد. پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلمیتری وین تک به رنگ سفید و با نوار لاستیکی مشکی با کد فنی 96300-40101 شناخته می شود. مشخصات ابعادی، فنی و همچنین وزن پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلیمتری وین تک در جدول زیر درج شده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلیمتری وین تک

مشخصات شیشه ارتفاع پروفیل زهوار ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
سه جداره 32 میلیمتری20mm8mm1.8mm165 گرم بر متر
پروفیل زهوار شیشه سه جداره وین تک
پروفیل زهوار شیشه سه جداره 32 میلیمتری وین تک
  • پروفیل آداپتور زوایه دار سری 640 وین تک:

در پروژه هایی که لازم است هر پنجره با پنجره جانبی خود با زوایای خاصی در کنار یکدیگر مونتاژ شوند، از پروفیل های لوله و آداپتور لوله استفاده می شود. نقش آداپتور به عنوان واسطه بین پروفیل قاب و لوله مدور بوده و طراحی آن به گونه­ای انجام شده است که از یک طرف با  قسمت خارجی پروفیل فریم و از طرف دیگر با پروفیل لوله کاملا منطبق و مماس است و میتواند فضای مابین پروفیل فریم و لوله را به خوبی پوشش دهد. به منظور حفظ شرایط عایق و هوابندی در محل اتصال، شیار مخصوص نصب نوار لاستیکی نیز در پروفیل تعبیه شده است.لازم است از پروفیل آداپتور در هر دو طرف لوله استفاده گردد از این رو میزان مصرف این پروفیل دوبرابر پروفیل لوله می باشد.پروفیل آداپتور زوایه دار سری 60 وین تک به رنگ سفید با کد فنی 0400-40105 شناخته وزن طولی این پروفیل معادل 585 گرم بر متر طول می باشد.

مشخصات فنی پروفیل آداپتور زاویه دار سری 640

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
20mm35mm60mm2.2mm538 گرم
پروفیل آداپتور لوله سری 640 وین تک
پروفیل آداپتور لوله سری 60 وین تک
  • پروفیل لوله دو محفظه سری 640 وین تک:

پروفیل لوله به عنوان مکمل پروفیل آداپتور زاویه در مونتاژ پنجرهای زاویه دار به یکدیگر استفاده میشود. نقش لوله به عنوان محور اتصال بوده و دو فریم میتوانند حول این محور و در زوایه دلخواه مونتاژ شوند. زوایه اتصال داخلی در این سیستم میتواند از 80 الی 220 درجه متغیر باشد. برای استحکام بیشتر طراحی پروفیل لوله زاویه دار سری 640 به صورت دو محفظه انجام شده است. علاوه بر آن امکان استفاده از پروفیل تقویت گالوانیزه نیز در این پروفیل وجود دارد. پروفیل لوله سری 640 وین تک به رنگ سفید در بسته بندی 36 متری و با کد 05000-40105 شناخته میشود. ابعاد و وزن پروفیل لوله سری 640 وین تک در جدول زیر آمده است.

مشخصات فنی و وزن پروفیل لوله دو محفظه سری 640 وین تک

قطر خارجیقطر داخلیابعاد گالوانیزهضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
50mm31mmقطر 282.7mm820 گرم

پروفیل لوله سری 640 وینتک

  • پروفیل اتصال باریک فریم وین تک:

از پروفیل اتصال باریک، به منظور اتصال دو فریم پنجره یا درب که در یک امتداد می­ باشد استفاده میگردد. طراحی این پروفیل به گونه ­ای انجام شده است که ضمن حفظ شرایط هوابندی، هر دو پروفیل فریم کاملا مماس بر هم منطبق و مونتاژ میگردد. قابلیت استفاده در تمامی سری پروفیل­ های وین تک از ویژگی­ های این پروفیل می باشد. پروفیل اتصال یا پروفیل کوپلینگ به رنگ سفید با کد 01000-40106 شناخته میشود.

مشخصات فنی پروفیل اتصال باریک یا کوپلینگ

ارتفاع دیواره داخلیارتفاع دیواره خارجی ابعاد عرض مقطعضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
3mm13mm21mm----115 گرم
پروفیل اتصال باریک وین تک
پروفیل اتصال باریک وین تک
  • پروفیل اتصال گوشه 90 درجه وین تک:

به منظور ثبات پروفیل فریم دو درب یا پنجره با زوایای داخلی 90 درجه از این پروفیل استفاده می شود. اگرچه پروفیل لوله و آداپتور لوله نیز میتواند در شرایط این چنین استفاده گردد، ولی پروفیل گوشه 90 درجه به دلیل ابعاد بزرگتر پروفیل تقویت از استحکام بالاتری به نسبت سیستم پروفیل آداپتور لوله برخوردار است. طراحی پروفیل به نحوی انجام شده است که ضمن حفظ شرایط عایق و هوابندی، در هر دو سری پروفیل سری 640 و سری 700 قابل استفاده است. پروفیل اتصال گوشه 90 درجه سفید با کد 02000-40106 شناخته میشود.

مشخصات فنی پروفیل اتصال گوشه 90 درجه

ارتفاع دیواره های داخلیارتفاع دیواره های خارجیمناسب برایضخامت دیواره هاوزن یک متر طول پروفیل
60-70mm72-77mmسری640-7002.3mm1220 گرم
پروفیل گوشه 90 درجه وین تک
پروفیل اتصال گوشه 90 درجه وین تک
  • پروفیل پانل دو محفظه 125 میلیمتری وین تک:

از پروفیل پانل یا لامبری در ساخت صفحات دو جداره پلیمری و جایگزین شیشه در درب های بالکنی و سرویس های بهداشتی استفاده میشود. شبکه های ایجاد شده در سطح مقطع ضمن افزایش استحکام، باعث بهبود شرایط عایق بندی این پنل ها می گردد. فرورفتگی و برجستگی های ایجاد شده در قسمت های جانبی پروفیل نقش قفل کننده را دارند و باعث یکپارچه شدن پروفیل پانل پس از نصب میشود. این پروفیل با ضخامت 20 میلمیتر و عرض 125 میلیمتر تولید و برای ساخت یک صفحه با ابعاد 1 متر مربع بایستی 8 متر طول از این پروفیل برش و کنار هم مونتاژ شوند.

مشخصات فنی پروفیل پانل دو محفظه 125 میلمیتری

ضخامت دیواره داخلیضخامت دیواره خارجیعرض مقطعضخامت پروفیلوزن یک متر طول پروفیل
1mm1.5mm125mm20mm465 گرم
پروفیل پانل دو محفظه 20 میلیمتری وین تک
پروفیل پانل دو محفظه ای 20 میلیمتری وین تک
  • پروفیل پانل تک محفظه 100 میلمیتری وین تک:

کاربرد این پروفیل همانند پروفیل پانل دو محفظه میباشد با این تفاوت که هیج شبکه داخلی در پروفیل وجود ندارد و قیمت اقتصادی تری نسبت به نوع دومحفطه دارد.  از پروفیل پانل تک محفظه در درب های داخلی که عایق بندی صدا الویت کمتری دارد استفاده می شود. این پروفیل با ضخامت 20 میلمیتر و عرض 100 میلیمتر تولید و برای ساخت یک صفحه با ابعاد 1 متر مربع بایستی 10 متر طول از این پروفیل برش و کنار هم مونتاژ شوند.

مشخصات فنی پروفیل پانل تک محفظه 100 میلیمتری

ضخامت دیواره داخلیضخامت دیواره خارجیعرض مقطعضخامت پروفیلوزن یک متر طول پروفیل
0.8mm0.9mm100mm20mm300 گرم
پروفیل پانل تک محفظه وینتک
پروفیل پانل تک محفظه 100 میلیمتری
  • پروفیل پرواز و نگه دارنده پرواز وین تک:

از پروفیل پرواز به همراه نگه­دارنده اغلب به منظور پوشش سطوح مجاور پنجره در پروژه های بازسازی استفاده میگردد. طراحی پروفیل نگه دارنده و تلورانس های ابعادی به نحوی انجام گردیده است که با تمامی پروفیل های فریم تولیدی شرکت وین تک کاملا منطبق میباشد. پروفیل پرواز در دو مقطع با ابعاد 48*30 و 50*70  و با ضخامت دیواره 6 میلمیتر تولید میگردد. هر دو لبه پروفیل پرواز بنا به شرایط فیزیکی محل نصب قابلیت انطباق با پرفیل نگه دارنده (هولدر) را دارد.

پروفیل نبشی 30* 48 میلمیتری وین تک
پروفیل پروار یا نبشی 30*48 میلمیتری وین تک

 

پروفیل پرواز 50*70 وین تک
پروفیل پرواز یا نبشی 50*70 میلیمتری وین تک

 

پروفیل نگه دارنده پرواز یا هولدر وینتک
پروفیل نگه دارنده پرواز یا هولذر
  • کاتالوگ پروفیل وین تک سری 640:

تمامی مشخصات فنی پروفیل های UPVC سری 640 وین تک، شامل ابعاد پرفیل های اصلی و کمکی، مشخصات فنی پروفیل های تقویت گالوانیزه، ابعاد پروفیل تقویت گالوانیزه، نحوه قرارگیری پروفیل ها در کنار یکدیگر، ابعاد قالب های جوش پروفیل UPVC، کد فنی قطعات و پروفیل ها و همچنین یراق آلات موئرد نیاز در کتالوگ فنی پروفیل های سری 640 وینتک درج شده است. چنانچه مقالات سایت یو پی وی سی کالا برا شما مفید واقع شده، سایت ما را به دوستان و همکاران خود معرفی کنید.

کاتالوگ وین تک سری 640

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید